כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לשמור על צמיגי הרכב שלכם

פנצ'ר בגלגל יכול להיות סיוט ולהרוס יום מושלם תוך שניות בודדות בין אם זה בכך שהוא מונע ממך להגיע לאן שאתה הולך או בשל העובדה הפשוטה שאולי תצטרכו להוציא סכום כסף גדול שלא תכננתם להוציא כרגע. עבור אנשים רבים, הגנה על הצמיגים שלהם היא לא משהו שחשוב להם בחיים העמוסים ממילא, עד שהם מגלים פנצ'ר בגלגל ומבינים כמה יקר התיקון. חשוב להבין שרוב חברות הביטוח לרכב לא יכסו נזקי צמיגים מכיוון שהם מסווגים כבלאי מוכר ולכן ההוצאה היא אישית ויכולה להיות גבוהה.

יחד עם זאת, עם קצת תחזוקה ואמצעי זהירות, ישנן מספר דרכים שבהן תוכלו למנוע את הפנצ'ר הבא, ממש כמו שאתם יכולים לתחזק את המצבר שלכם ולמנוע הזמנה של מצבר עד הבית בתדירות גבוהה מידי, כך תוכלו לשמור על הצמיגים שלכם ולמנוע הזמנה של פנצריה 24 שעות בתדירות גבוהה מידי.

בדקו את לחץ האוויר בצמיגים באופן קבוע

לחץ אוויר נמוך בצמיגים עלול להיות מסוכן ביותר, להשפיע על יכולת הבלימה במרחקים מסוימים ולהשפיע על יכולת השליטה על ההגה. בנוסף, נסיעה על צמיגים ללא לחץ אוויר מספק פוגעת בצמיגים לאורך זמן. כדי לדעת מהו לחץ האוויר המדויק בצמיגים לרכב שלכם, בדקו את ספר הרכב או שאם מדובר ברכב חדש יחסית, תוכלו למצוא מדבקה על דופן דלת הנהג של הרכב בה מפורט המידע אודות לחץ האוויר הנכון עבור הגלגלים.

שימו לב לכמה דברים חשובים:

  • בדרו את לחץ האוויר בצמיגים לפחות פעם בחודש ותמיד לפני נסיעה ארוכה בכביש, במיוחד אם יש לכם רכב ישן שלא מראה על לוח המחוונים את לחץ האוויר בצמיגים.
  • בדקו את הלחץ לפני נסיעה כאשר הצמיגים היו במנוחה ממושכת והרכב לא היה בשימוש זמן מה.

כך תוכלו לשמור על הצמיגים שלכם בצורה טובה יותר ולהקטין את הסיכונים לפנצ'ר בגלגל שלכם.