מה חשוב לבדוק לפני רכישת כורסאות מעוצבות לבית?

מקום להתכרבל עם ספר, הגימור המושלם לישיבה בסלון או מבטא נועז להאיר פינה משעממת – כורסה היא רהיט רב-תכליתי שיכול לבצע פונקציות רבות ושונות בבית.

זו גם הזדמנות להיות קצת אנוכיים ולדאוג גם לפינוק האישי שלכם. בניגוד לקניית ספה, בה הדגש הוא על מתן נוחות לכלל יושבי הבית או האורחים, בחירה בכורסה מאפשרת לך לשים את העדפותיך במרכז ובראש. והכי חשוב, אם התחשק לכם להתנסות בצבע, דפוס או צורה שונה, כורסה היא מקום מצוין להתחיל בו.

הצבת כורסאות בסלון יכולה לאפשר לכם להכניס צבע ועניין לסלון בלי לגנוב את הפוקוס מהעיצוב של שאר הבית ובלי ליצור מראה מצועצע מידי. אך מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים כורסאות על מנת ליצור בתים מעוצבים ומרשימים באמת? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

הריפוד

התאמה אישית היא חשובה מאוד. עיצובים רבים כוללים גבהים משתנים, עומקי מושב ומילוי כריות כדי לאפשר נוחות אישית.

טרנדים מאירופה מצביעים על כך שהאסתטיקה הנינוחה של העונות האחרונות מפנה מקום לסגנון מבוגר יותר אלגנטי. כורסאות רבות שהופיעו לראשונה בירידי הרהיטים בפריז ובקלן השנה היו בעלות צללית שמנמנה וחושנית, מרופדת בבדים עשירים ויוקרתיים בצבעים נייטרליים, ורודים עדינים וכדומה. המעצבים מאמצים קטיפה וחומרים יוקרתיים אחרים וגימורים בגוונים עשירים כדי ליצור עיצובים נוחים וגדולים שישפיעו ממש בחדר ובעצם יצרו עיצוב יוקרתי ומרשים שישפיע על חלל הסלון כולו.

שילוב נכון עם הספה בסלון

למראה מושך עין ומזמין, בחרו כורסה בחומר המנוגד לספה שלכם. ערבוב של צבעים ומרקמים שונים בחדר מוסיף עניין אך חשוב מאוד לחשוב כיצד כל החלקים יעבדו יחד. זה כולל את שולחן הסלון, שולחנות הצד, יצירות אמנות, מזנון או כל דבר דומה.

בסלון קטן, בחרו בעיצוב דק עם רגליים ולא בבסיס מוצק כדי למקסם את תחושת המרחב וודאו שגודל הכורסה והמקום שבו היא ממוקמת מאפשרים לאנשים לנוע בקלות ולא יוצרים מראה עמוס מידי בסלון, מה שיצור את ההפך הגמור מהמראה לו אתם שואפים.