קייטרינג לאירועים קטנים חלבי

כאשר אתם מארגנים אירוע קטן, הרשו לנו לפנק אתכם במאכלי חביתיות אומנותיים, מבחר פסטות משובחות ויש אפילו דגים שישולבו בסעודה. בואו ליהנות ממגוון רחב של מנות חלביות משולבות דגים, וליהנות מקינוחים מענגים בסיום האירוע. אנו משרתים אתכם בכל סוגי האירועים, מאירועי האולמות הגדולים ועד לקטנים שבאירועים. אם ארגנתם אירוע קטן ואתם מעוניינים להתרכז יותר בתוכן שלו מאשר בהכנת המזון שלו, השאירו את המשימה לנו, קבעו אתנו פגישה, בחרו את התפריט ואנו נארגן זאת עבורכם.

מנות ראשונות בקייטרינג החלבי

מבחר סלטים המבוססים על רטבים ויינות שונים, משולבים במבחר גבינות. הסלטים הם כולם פרי יצירתנו, וניתנים לבחירה מהתפריטים שלנו. הם יוצבו גם בדלפקים, גם במגשי הכיבוד הנעים, וגם יונחו על השולחנות בטרם האורחים שלכם ישבו עליהם, במגשים מרוכזים.

מנות עיקריות בקייטרינג החלבי

קדירת מאכלים חלביים ודגים, חביתיות ממולאות בכל טוב, פסטות שנעשול מול הצופים, ועוד. המנות העיקריות שלנו גם הן ניתנות לבחירה מרובה מהתפריטים שלנו, כולל שילוב זו עם זו מתפריטים זרים. ניתן להורות לנו להגיש את המנות לשולחנוות או דרך דיילים שיחכו לסועדים שלכם בדוכנים.

קינוחים בקייטרינג החלבי

קצרה היריעה מלתאר את הקינוחים שלנו בתחום החלבי. החל ממאכלי פירות מתוקים חמצמצים ועד מאכלי שוקולד וקרמבו, אנו מציעים מגוון רחב של קינוחים ועוגות לשילוב עם קייטרינג חלבי לאירועים קטנים. המנות יוגשו לשולחנות הסועדים או יסופקו באמצעות הדוכנים.

בניית תפריט – טיפים ליזם

במסגרת בניית קייטרינג לאירועים קטנים בבית חלבי זכור כי אתה הוא האדון לעצמך, ואתה צריך לבחור את המנות שאתה רוצה. תמיד יש אלטרנטיבות לסועדים אחרים, ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן. אבל, אם אתה מארגן את האירוע עם יזמים נוספים, מומלץ להגיע לפגישה אתנו כשאתם מוכנים ויודעים בדיוק אלו תפריטים להזמין. חשוב מאד לבחור בשיטת ההגשה בהתאם לגודל המבנה. אם האירוע בתוך מבנה מאד קטן וצפוף, שירות מלצרים יהיה פחות אפקטיבי מאשר שירות הגשה עצמית דרך הדוכנים, למשל. תכננו היטב את שילובו של הקייטרינג באירוע, וזכרו כי קייטרינג מתוכנן היטב הוא סממן מובהק להצלחתו של האירוע.