גיבוי בענן שישמור לכם על העסק

גיבוי הנתונים של העסק שלכם כבר לא חייב להיות מורכב כמו שזה היה בעבר. שירותי הגיבוי בענן הפכו את הגיבוי לתהליך הרבה יותר פשוט, תהליך שמחליף בקלות את פתרונות הגיבוי המסורתיים עם כונני הגיבוי אותם הכרנו בעבר והוא מבצע זאת ביעילות רבה יותר. גיבוי בענן הוא זול יותר, פשוט יותר ובטוח יותר מרוב הפתרונות הישנים יותר לגיבוי נתונים.

איך עובד גיבוי בענן?

במודל גיבוי בענן, כל מה שמנהל ה-IT צריך לעשות הוא לוודא כל מכשירי היעד נתמכים וכי לכל אותם מכשירים יש חיבור לאינטרנט. לאחר מכן, הוא יבצע תזמון ובדיקות ממסוף מרכזי, וכל מכשיר יכול להוריד את תוכנת הגיבוי הנדרשת דרך האינטרנט וכמובן, ניתן לבצע הגדרות שיאפשרו לבצע את המשימות הללו באופן אוטומטי.

ונכון, זה אמנם פשוט מאוד אך יחד עם זאת, גיבוי יעיל דורש בדרך כלל יותר מסתם הרשמה עם ספק יחיד. הגיבוי צריך להתאים באופן נכון לצרכים המיוחדים של כל ארגון ולכן חשוב מאוד לעבוד עם חברה מקצועית אשר תתאים את שירותי הגיבוי בענן לצרכים של העסק שלכם.

הצלת חיים של ממש לעסקים

לגיבוי נתונים בצורה נכונה יש יותר שימושים היום מתמיד. יכולים לקרות לא מעט אסונות אשר ישפיעו על הנתונים של העסק שלכם כמו אסונות טבע אשר הרסו את המשרד כולו, מתקפת סייבר או אפילו טעות תמימה של עובד.  ברגע שיש לכם גיבוי בענן זה יהיה הרבה יותר מהיר והרבה יותר יעיל לשחזר את הנתונים במידה ותהיו זקוקים לכך. ללא הגיבוי אתם עלולים למצוא את עצמכם בבעיה רצינית מאוד ברגע שהנתונים ילכו לאבדון.

לכן, גם אם נראה לכם שההגדרה הראשונית דורשת זמן או ידע שאין לכם, אל תוותרו על גיבוי בענן. פנו אל חברה מקצועית בתחום אשר תבצע את כל התהליך עבורכם, תחבר אתכם אל גיבוי בענן איכותי ובטוח ותאפשר לכם לנהל את העסק שלכם עם דאגה אחת פחות כך שבפעם הבאה שימחק לכם משהו, תוכלו לפתור זאת בכמה לחיצות כפתור בלבד.