טיפים לתחזוקה נכונה של פאות

כל אישה אשר משתמשת בפאות באופן יום יומי יודעת כי התחזוקה של הפאה חשובה מאוד. לא משנה עד כמה הפאה שתרכשי תהיה יוקרתית ואיכותית, אם לא תתחזקי אותה בצורה נכונה, לאחר זמן לא רב היא כבר לא תהיה שמישה.

אם רכשת פאה חדשה ואת רוצה להיות בטוחה כי תוכלי להחזיק אותה לזמן ארוך ולהשתמש בה כמה שיותר, קראי את המאמר הבא ותמצאי כמה טיפים חשובים שיעזרו לך לתחזק אותה על הצד הטוב ביותר.

אחסון הפאה

בסופו של כל יום, זכרי לאחסן את הפאה שלך בצורה בטוחה כדי למנוע נזק מיותר. מעמד לפאות או ראש של בובת ראווה הן הדרך הטובה ביותר לאחסן את הפאות בצורה נגישה ובטוחה בקלות. פתרונות אחסון אלו עוזרים למנוע מהפאות להסתבך ומונעות קשרים בשיער, ולכן שווה להשקיע במעמדים כאלו.

הקפידו על היגיינה

כדי להגן על הפאות ולהאריך את אורך החיים שלהן, עליך לזכור לנקות את הכלים בהם את משתמשת לעיצוב השיער שלך באופן קבוע. בין אם אלו מסרקים ומברשות, או כלי עיצוב חמים כמו פן, בייביליס או מחליק. על ידי שמירה על הכלים בהם אתם משתמשת נקיים, את מפחיתה את הסיכוי להעברה של אבק או לכלוך אל הפאה שלך. כך, תוכלי לשטוף את הפאה בתדירות נמוכה יותר ולהאריך את אורך החיים שלה.

אל תשני עם הפאה, גם לא למנוחה קצרה

החיכוך הבלתי נמנע בין שיער הפאה לכרית יכול לגרום לקשרים בשיער, להעביר לכלוך ולגרום ליובש. כתוצאה מכך, תצטרכי להשקיע יותר מאמץ בטיפול בפאה שלך ויותר זמן בעיצוב הפאה לפני היציאה מהבית לאחר מכן ובנוסף, אורך החיים של הפאה יתקצר כך בצורה משמעותית.

סרקי את הפאה עם מסרק רחב לאורך כל היום

אם את חובשת פאות מדי יום, כדאי לקחת איתך מסרק רחב שיניים שיהיה צמוד אלייך לאורך כל היום. מסרק רחב שיניים יאפשר לך לסדר את השיער אם תצטרכי לכך תוך כדי היום, והשיניים הרחבות ישמרו על העיצוב של השיער ולא יגרמו לתלישה של שיער הפאה, במיוחד אם מדובר בפאות או אפילו תוספות שיער מתולתלות.