רואה חשבון – חלק בלתי נפרד מהעסק שלכם

כל מי שפותח היום עסק כדאי לו שייוועץ ברואה חשבון. גיוס רואה חשבון, היא ההחלטה הטובה ביותר שיכול לעשות כל בעל עסק.   רואה החשבון צריך שיגויס לליווי הקמת חברות מול רשויות המס, לניהול שוטף של תשלום המיסים של העסק, לייעץ לעסק לגבי תשלומי מיסים עתידיים, לעשות לעסק את  המאזן השוטף של רווח והפסד ולאפשר למי שמנהל את העסק לעסוק בתחומי המיומנויות שלו, ניהול עובדים וסחורות. 

רואה חשבון כערך מוסף לבית העסק

בעל העסק נתון ללחצים רבים, של עובדים וייצור ו/או קנייה של סחורות, הוא חייב להכיר את השוק, להשתלב בו, הוא חייב להתחרות בשוק משגשג, ראשו צריך להיות פנוי לנהל את העסק בדרך הטובה ביותר ולהצליח בתחרות הגדולה שהוא נתון בה . תפקידו של רואה חשבון הוא בין השאר לסייע לבעל העסק, לעמוד בתחרות בהצלחה.

רואה חשבון יכול לסייע למחוסרי ידע במיסים ובניהול כספים מיטבי ולהעניק ייצוג מול רשויות המס. הוא יכול לסייע בהגדלת הכנסות העסק על ידי הפחתת תשלומי המיסים בדרך חוקית תוך הקפדה על החוק.  רואה חשבון יכול להעצים את בעל העסק.

ההתקדמות הכלכלית יכולה להתרחש אם רואה חשבון החשבון ידע לחזות קשיים, ו/או  הפסדים. לפני רכישת עסק, התייעצות עם רואה חשבון יכולה לזהות את חולשות העסק ועל ידי כך למנוע מבעל הכספים להשקיע בעסק מפסיד.

שירותי ראיית חשבון

רואה חשבון נותן שירותים מסוגים שונים ומגוונים כמו עריכת דוחות, ייצוג הלקוח מול  רשויות המס, ערכות שווי של נכסים, חברות, עסקים וכדומה. רואה החשבון יכול להציע כיוונים לפתרון בעיות מימון, לבדוק כדאיות כלכלית וכדומה. בין התפקידים המסורתיים של רואה חשבון ניתן למצוא שירותי פתיחת תיקים ברשויות המס, עריכת דוחות, ניהול חשבונות וכדומה.

שירותי ראיית החשבון נפוצים בקרב מגזרים רבים כמו גם בקרב אנשים פרטיים המעוניינים בעזרה של ניהול נכסיהם הפרטיים או התנהלות מול רשויות המס השונות ולכן ניתן לראות שירותי ראיית חשבון המבוקשים בקרב תושבי חוץ, תושבים זרים, תושבים ישראלים שחזרו מתקופה ממושכת בחול בנוסף לחברות ועצמאיים.