שירות השכרת כספות בחברה פרטית מאובטחת: כל היתרונות

מחפשים שירות השכרת כספות? במתחם כזה תוכלו למצוא את כל היתרונות המשמעותיים ביותר! השכרת כספת במתחם זה היא צעד בטוח שמוביל לשמירה חסרת פשרות על הציוד והתכולה אשר תפקיד. כשאתה לקוח שלנו, אתה זוכה למגוון רחב של יתרונות משמעותיים.

מבנה מאובטח ומנוטר מכל 6 פאותיו

טכניקת הבנייה של המבנה אינה מתבססת על בטון רגיל אלא עם בטון מזוין שיובא מחו"ל. בכל קיר – ניטור על ידי מצלמת אבטחה וגלאי נפח. הכניסה למבנה באמצעות בקרת כניסה ביומטרית. דרג הביצור והאבטחה של המבנה הוא ברמה גבוהה בהחלט המאפשרת תשתית טובה לאירוח כספות לצורך כינון שירות השכרת כספות.

המבנה זוכה לפטרול של שומרים חמושים ומיומנים 24 שעות ביממה

השומרים הנם יוצאי יחידות קרביות ובכלי ניסיון בעבודות בחברות אבטחה. הם נדרשים לפוליגרף תקופתי על מנת להבטיח שהם יישארו נאמנים לכם וגם לנו. ניתן, בתוספת תשלום, להזמין שומר ללוות אותך מהאוטו לכספת ומהכספת לאוטו בסיום הביקור בחדר הכספות.

ניתן לצרוך מגוון סוגי מנויים

  • מנוי סטנדרט – מנוי שיכול לבחור כספת מבין 3 גדלים. המחיר עולה בהתאם. המנוי מקבל פוליסת ביטוח רכוש בשווי 5,000 דולר ארה"ב מטעם Lloyds.
  • מנוי מורחב – מנוי שהביא עמו רכוש מעל 5,000 דולר ארה"ב ועל כן הרחיב את כיסויו הביטוחי ב- Lloyds.
  • מנוי ירושה – מנוי שיכול להוריש תכולה ליורשיו באמצעות נעילתהּ בכספת לכל חייו. היא תיפתח רק לאחר פטירתו ורק עבור היורשים.
  • מנוי לכל החיים – אדם ששילם סכום כסף יקר באופן חד פעמי וזוכה למעשה להשתמש בכספת ללא הגבלת תאריך. הוא כן כפוף לנוהלי הפתיחה של קציני האבטחה ולשעות הביקורים במתחם (עד 22:00 בלילה מדי לילה).

שירות השכרת כספות הנו אחד שלא פשוט לבחור, אבל כאן הצגנו לכם את כל הנתונים המשמעותיים של התנהלות שירות מסוג כזה.