סרטונים לעסקים

ליצור רעש של ממש בעידן בו יש לא מעט סרטונים לעסקים אשר יוצאים מידי יום זה לא ל כך פשוט. אתם לא רק מתחרים עם עסקים אחרים בתחום בו אתם עוסקים, אלא גם מתחרים מול תוכן אינטרנטי רב גווני אשר גורם להסחות דעת ויכול להוריד את רמת החשיפה של הסרטון שלכם.

לצערנו, לא מעט חברות היום משקיעות לא מעט כסף בהפקת סרטונים לעסקים אשר בסופו של דבר לא באמת מביאים להן תמורה או חשיפה. לכן, אם אתם רוצים להגדיל את הסיכויים להצלחה שיווקית של הסרטון שלכם, יש לנו כמה טיפים שיעזרו לכם בכך.

התרכזו במטרה

סרטונים לעסקים צריכים לכלול מסרים ברורים, וזו תוצאה של תכנון מפורט. החליטו מה תגידו לפני שאתם עומדים מול המצלמה והקפידו על לוח הזמנים, אל תכננו אותו במהלך הצילום האמיתי.זה הזמן לקבוע את הטון. דעו איך להנגיש את המטרה שלכם לצופים ולדבר עם קהל היעד שלכם בגובה העיניים שלו.

קצר יותר הוא עדיף

לצופים אין זמן לסרטוני וידאו ארוכים מאוד ולכן כאשר מדובר בהפקה של סרטונים לעסקים חשוב מאוד ליצור תמצות ולמקד את הסרטון על מה שתרצו. אם יש לכם עוד הרבה מאוד מידע שחשוב לכם להעביר תוכלו לכתוב אותו בתיאור הסרטון ביוטיוב או בפוסטים ברשתות החברתיות, אך אל תעמיסו יותר מידי על הסרטון עצמו.

אל תדברו רק למצלמה

דיבור מול המצלמה נראה נוקשה ומביך. הצופים לא היו מתמקדים יותר במסר אלא במחוות העצבניות ולכן חשוב להראות ולהתנהג באופן טבעי עד כמה שאפשר ולבצע תרגול לפני הצילומים על מנת לשמור על הטבעיות הזו.

הבגד עושה את האדם

אנשים שופטים איך אתם נראים ברגע שאתם מופיעים על המסך. סרטונים לעסקים מובילים לא בהכרח מגבילים את עצמם ללבוש עסקי רשמי, אבל הבחירה בלבוש פונקציונלי אומרת בדיוק על המסר שלך כמו הסביבה שבה אתם מציגים אותו.

למשל, אם מדובר בחברה שיש לה מדים רשמיים, המציגים בסרטון צריכים ללבוש את המדים הללו על מנת לגרום לצופים לזכור את הסרטון בצורה הרבה יותר טובה אחר כך.