ניתוחי הרמת חזה ללא הגדלת חזה

נשים רבות אשר מגיעות לגיל מבוגר מבינות כי הגוף שלהן כבר לא מתפקד כמו בעבר וכי בעזרת ניתוחים פלסטיים שונים והליכים רפואיים מסוימים הן יוכלו לשוות לגוף שלהן מראה הרבה יותר מרשים והרבה יותר צעיר, כל זאת מבלי להראות כמו בובות פלסטיק אשר עברו יותר מידי תחת שולחן המנתחים. ניתוח הרמת חזה הינו אחד מבין הניתוחים הללו, ניתוח אשר יכול להעניק לאישה מראה הרבה יותר מרשים והרבה יותר צעיר ורענן בצורה פשוטה ביותר. יחד עם זאת, הניתוחים הללו הם לרוב ניתוחים אשר מגדילים מעט את החזה ויש לקחת זאת בחשבון מראש שכן ההרמה של החזה מבוצעת באמצעים אשר מגדילים אותו מעט.

הגדלה בלתי מורגשת

הגדלת החזה אשר מבוצעת באופן אוטומטי במהלך ניתוח הרמת חזה הינה קטנה ביותר ואינה מורגשת. בשל ניתוח הרמת החזה האישה עצמה יכולה להרגיש בעלת חזה הרבה יותר גדול ומרשים אשר בסופו של דבר מדובר בגודל מעט יותר גדול מהגודל המקורי שלה. ישנן נשים אשר לא מעוניינות להגדיל את החזה שלהן אפילו לא בכמה אינצ'ים קטנים מאוד ולכן עבורם ייתכן מאוד כי ניתוח זה לא יתאים כלל. לכן כיום כל מרפאה אשר מכבדת את עצמה מבצעת עם המטופלת פגישה אשר בה היא מקבלת את כל המידע על הטיפול ועל המראה הסופי אותו היא תקבל בעזרתו.

ניתוח בטיחותי

כמובן, בכל ניתוח ובכל התערבות כירורגית ישנם סיכונים מסוימים וגם בניתוח הרמת חזה. יחד עם זאת, הסיכונים אשר כרוכים בביצוע ניתוח מסוג זה הינם סיכונים נמוכים ופעוטים מאוד ולכן נשים רבות מבצעות את הניתוחים הללו ללא כל בעיה. מיום ליום ניתן לראות התפתחות של התחום, ניתן לראות שיטות חדשות והרבה פחות מסוכנות לביצוע ניתוחים פלסטיים שונים וכמובן, מיום ליום הרופאים הופכים להיות הרבה יותר מנוסים והרבה יותר מקצועיים בתחום, מה שמאפשר להם לבצע את הניתוחים השונים ללא כל בעיה ובצורה הרבה יותר טובה, בצורה שתאפשר לה להעניק למטופלת את מבוקשה מבלי להיכנס לסיכונים שונים ומיותרים.