דלת כניסה מעוצבת – כל מה שחשוב לדעת לפני הבחירה

דלתות כניסה מעוצבות מציעות כיום הרבה יותר, במיוחד כל עוד יודעים היכן לחפש. כך למשל ניתן למצוא שדלתות כניסה מעוצבות משלבות בין חומרים מגוונים- חומרים כגון אלומיניום, זכוכית, ברזל ומגוון חומרים מתקדמים נוספים. כמו כן הגדרה של דלתות כניסה מעוצבות אינה רק מתייחסת לשילוב החומריות או לאופי העיצוב של הדלת, אלא גם ניתן לדבר על דלתות שממוקמות עם אותו קו של הקיר- עובדה שמייצרת תחושה נקייה ואלגנטית.

הזמנה אישית

אם פעם על מנת להשיג דלת כניסה היה צורך לרכוש מן המוכן, הרי שכיום ניתן להזמין דלת כניסה מעוצבת לפי דרישה. כך למשל ניתן להזמין דלת מהחומר הרצוי, עם החלוקה והעיטורים הרצויים וכמובן לפי המידה הרצויה ועם הזיווד המועדף מבחינת מנגנוני נעילה ופרזול. עם זאת הזמנה אישית אינה מומלצת עבור כל אחד, אלא רק למי שיודע מה הוא רוצה, אחרת מדובר על לופ שקשה לצאת ממנו. עם זאת אם אתם מחזיקים במפתח דלת ייחודי או מבקשים להשלים את עיצוב מבואת הכניסה באופן מושלם, הרי שטוב לדעת שכיום החלפת דלת כניסה לפי דרישה היא מציאות קיימת ומרתקת.

כל הסיבות

מדוע כיום שומעים רבות על דלתות כניסה מעוצבות? ובכן כי השתרשה ההבנה שדלת היא האובייקט הראשוני עמו באים במגע, ועל כן אם מבקשים להרשים את האורחים עוד בטרם נכנסו, אם מבקשים בכול יום בטרם נכנסים אל הבית לחוש תחושת שביעות רצון, הרי שמומלץ להשקיע בדלת כניסה מעוצבת ולא להסתפק במראה הסטנדרטי. 

עלות ותועלת

מבחינת מחיר, ההבדלים בין דלת סטנדרטית לדלת מעוצבת אומנם קיימים, אך בסה"כ ההבדלים אינם משמעותיים. על כן במקום לרכוש עוד תמונה או פסל לסלון, יש להשקיע עוד כמה מאות שקלים בדלת מעוצבת, וזאת כי מדובר על אובייקט עיצובי שמפיקים ממנו הנאה בכל פעם מחדש והוא מקרין על המראה הכולל של הבית. כמו כן חבל להשקיע רבות בעיצוב הבית אך לבסוף לזרוק בבחירת הדלת, ואם מדובר על דלת של דירה בבניין, הרי שדלת מעוצבת יכולה לייחד את השטנץ שניבט מבחוץ.