היתרונות של חדר כספות על פני כספת בבנק

יש לכם חפצים בעלי ערך רב ואתם רוצים לשמור עליהם בצורה הטובה ביותר ולהיות בטוחים כי הם מוגנים? אם כן, חדר כספות הוא הפתרון.

בעבר, רוב הכספות המושכרות במדינת ישראל היו כספות בתוך הבנקים, אך היום כבר רבים מבינים את החסרונות של השירות הזה והוא כבר הרבה פחות נפוץ מאשר בעבר. השירות המשתלם והפופולארי יותר כיום הוא השכרת כספות בתוך חדר כספות פרטי.

איך זה עובד? ומה היתרונות של חדר כספות על פני כספת בבנק?  קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

 אבטחה גבוהה יותר

היתרון הברור והחשוב ביותר של חדר כספות על פני השכרת כספת בבנק הוא האבטחה. כאשר אתם משכירים כספת בתור חדר כספות פרטי אתם מקבלים את רמת האבטחה הגבוהה ביותר – מבנה משוריין וחמוש בכבדות, שומרים חמושים אשר מסתובבים סביב הבניין ובתוכו בכל שעה ביום ובלילה, מצלמות אבטחה אשר ממשיכות לצלם מכל פינה ופינה, כספות איכותיות וחזקות, מערכות אזעקה, בקרת כניסה ויציאה ועוד. חדר כספות פרטי הוא מקום מבוצר ושמור אשר מצוייד באמצעים טכנולוגיים מתקדמים  מאוד וכל המטרה שלו היא לספק את רמת האבטחה הגבוהה ביותר עבור הלקוחות.

כאשר מבצעים השכרת כספת בבנק, זה שונה. הבנק למעשה משתמש באמצעים אשר כבר עומדים לרשותו כמו מצלמות אבטחה או שומר בשעות היום (ובחלק גדול מהבנקים גם את זה לא תמיד ניתן לראות בנמצא) ולא מעבר, מה שאומר שרמת האבטחה לוקה בחסר ונמוכה משמעותית ממה שתקבלו בתוך חדר כספות פרטי.

נגישות גבוהה יותר

עוד יתרון חשוב ומשמעותי מאוד של חדר כספות לעומת כספת בבנק הוא הנגישות. כאשר אתם משכירים כספת בבנק אתם מוגבלים להגעה במקום רק בשעות הפעילות של אותו סניף בנק, ובנוסף אתם יכולים להיות מוגבלים גם במספר הביקורים. לעומת זאת, כאשר אתם בוחרים להשכיר כספת בתוך מתחם כספות פרטי אתם יכולים להגיע באיזו שעה שרק תרצו, ואין לכם שום הגבלה, מה שמקל מאוד במיוחד על אלו שמניחים בכספת פריטים שהם צריכים להגיע אליהם באופן קבוע.