הכול על דלתות לכניסה ולחדרים

הבית שלנו הוא המקום החשוב ביותר עבורנו, זה שאנו מגיעים אליו בסוף יום עבודה מתיש ורוצים קצת שקט בו. בית כזה צריך להיראות גם לטעמינו בשביל להעצים את חווית השהייה בו. בניית בית היא פרוייקט לא פשוט כמו גם שיפוץ של בית קיים, ואחד הדברים שמגיעים אליהם במוקדם או במאוחר הוא בחירת דלתות לחדרים. אז אילו דלתות כדאי לנו לבחור? מה עלינו לדעת לפני שאנו בוחרים את הדלתות? איפה הכי טוב לחפש? הנה כמה דברים שכדאי שתדעו, טיפים לבחירת הדלתות הללו ואיפה ואיך הכי טוב למצוא אותם.

בטחון

כשבוחרים דלתות לחדרים הפנימיים בבית לא מתייחסים לביטחון. הדלת החיצונית היא זו שאמורה לספק את הביטחון ואת החיץ בינינו לבין אנשים שרוצים להיכנס פנימה. אך גם החדרים הפנימיים צריכים להיות עם דלתות איכותיות, ויש כמה חומרי גלם שמהם עושים שלתות למרות שהעץ הוא החומר השולט. גם לעץ יש סוגים שונים, חוזקות שונות ואיכויות שונות, ויש גם לא מעט סגנונות מהם אפשר לבחור, מהם צבעים שונים, דוגמאות שונות, מגנט לדלת בעיצוב מיוחד, חריטות שונות וגדלים שונים. כל אחד לפי סגנונו הוא ולפי הצרכים שלו.

בית פעיל

יש הבדל מהותי בין בית פעיל לבית פחות פעיל. הכוונה כמובן להבדלים בין בית עם ילדים קטנים לבין בית עם אנשים מבוגרים והרבה פחות פעילים. כשבוחרים דלתות לחדרים לבית עם ילדים קטנים ופעילים, חשוב לבחור דלתות לא בצבע בהיר בכדי שלא ייראו עליהם סימנים בקלות כמו גם לכלוכים וכדומה, וחשוב גם לבחור דלתות סטנדרטיות ולא יקרות מידי בשביל שלא תהיה עוגמת נפש אם הילדים יגרמו נזק כלשהוא. סביר להניח שבבית עם ילדים קטנים תצטרכו לאחר כמה שנים להחליף את הדלתות, וחשוב לזכור את זה מבעוד מועד.

אין ספק שדלתות בשביל החדרים נדרשות בכל בית, קודם כל בשביל להוות חיץ בין החללים השונים אך גם כדי להיות פריט דקורטיבי אינטגרלי מהבית. חשוב לחשוב טוב לפני שבוחרים דלתות כאלו ולעשות את הבחירה הטובה ביותר בהתאם לכל השיקולים שקיימים אצלנו, זכרו קודם כל איכות ואז עיצוב, את העיצוב תוכלו תמיד לשדרג עם טפט לדלת בזול.