אוהבים מאכלי חלב? מעוניינים בהם באירוע הבא? קייטרינג חלבי לשירותכם!

מי שמבקש לקדם קייטרינג חלבי לא צריך להרחיק עד תל אביב מחשש לחוסר מקצועיות. אנו פעילים כבר שנים רבות באזור הדרום ומספקים קייטרינג חלבי טעים ביותר, המתבסס על מנות איכותיות בלבד. מי כמוכם יודע כמה קשה ומסובך למצוא קייטרינג חלבי איכותי כיום. האוכל החלבי עלה מאד בביקוש שלו, שכן התודעה הצמחונית בארץ עלתה, ומנגד התודעה הטבעונית עדיין מהווה נחלה של מעטים. יוצא כי קייטרינג חלבי הוא מצרך חשוב כמעט לכל לקוח המארגן אירוע, אבל לא כל אחד מכם יודע למצוא את מה שצריך. מה שאתם צריכים הוא לא עוד חברה מאזור המרכז שתגבה מחיר יקר על השירות בשל ההגעה המיוחדת לאירוע בבאר שבע, או השפלה הדרומית. מה אתם צריכים היא חברה מקומית בעלת ניסיון אדיר באוכל החלבי, אשר גובה מחירים ידידותיים על השירות המבוקש.

אוכל חלבי– תפריטים עשירים ומגוונים

הנאה מסעודה טובה המתבססת על אוכל חלבי היא רצונם של לא מעט אורחים ומארגני אירוע כאחד. כאן תוכלו למצוא תפריטים מגוונים ועשירים במיטב המאכלים, חמים וקרים, נוזליים ומוצקים – כאחד. אנו נספק לכם מרקים דלילים ומוקרמים, סלטים טבעוניים אורגניים או סלטים המתבססים על רטבים חלביים ותיבול ביצים. אנו נספק מנות צמחוניות עיקריות חמות כגון כתיתות ללא בשר, חביתיות, ממולאי אורז וקטניות, מאכלים יצירתיים מבטטות ותפוחי אדמה, ולקינוח נגיש מטבלים מקוריים מעשה ידנו, מאכלי חלבה, מוסים מקוריים וטעימים, עוגות שוקולד, גבינה ופירות, ועוד מבחר עצום של מאכלים איכותיים וטעימים.

בחירה קלה מתוך התפריטים

קייטרינג חלבי יאפשר לכם לבחור בקלות את התפריט שלכם מתוך המגוון הרחב. ניתן להיפגש עמנו במשרדים ולתכנן את הסעודה שלכם. לא צריך למסור לנו מידע על צרכנים שלא אוכלים חלב ולא צורכים ביצים. אנו יודעים להעריך זאת היטב על פי תוכנו וכמות מוזמניו של כל אירוע ואירוע, ועל כן תמיד נצטייד במנות מיוחדות לסועדים החריגים. כשאתם משלמים על שירות קייטרינג חלבי אתם לא קונים רק מזון איכותי ושירות טוב אלא גם את השקט הנפשי שבארגון הלוגיסטי, אשר נעדר צורך בהתערבותכם.