הובלות קטנות למשרדים – איך זה מתבצע

כיום לכל עסק או חברה יש משרדים. עם זאת בשנים האחרונות יש תופעה בהם חברות עוזבות את משרדיהן לאור ארנונה גבוהה, או לצורך שינוי מיקום לטובת שירות של לקוחות חדשים ועולה הצורך במיוחד של הובלות קטנות למשרדים. ניתן להגיד כבר מהתחלה, שהובלות משרדים, זה כבר משהו שהוא טיפה יותר מורכב מהובלת דירות לדוגמא.

במה זה שונה בדיוק?

ובכן, הובלות משרדים, זה תהליך שונה ומורכב יותר לאור העובדה שיש הרבה יותר ציוד להעביר וצריך להעבירו בזמן קצר יחסית. כל עסק או חברה רוצים לחזור תוך זמן קצר לפעילות, שכן, במקרים הללו, זמן שווה לכסף ולכן גם אם יש המון ציון, הובלות קטנות למשרדים צריכות להתבצע במורכבות רבה עם ציוד רב יחסית.

ואיך זה מתבצע?

כמובן, שכאשר עוברים משרד, יודעים מראש כבר חודשים לפני על המעבר הצפוי, שכן יש צורך בסגירת חוזה של שכירת משרד, יש צורך להתחיל להכין את העובדים וכמובן ואם יש גאנט תכנון שנתי, מראש מסמנים מועד מסוים לביצוע המעבר של המשרדים, על מנת לתכנן זאת היטב כדי להקטין את הנזק של הפעילות השוטפת.

בדרך כלל, העובדים כולם מקבלים כמה שבועות מראש, התראה לקראת המעבר ואז כל העובדים מקבלים מראש את הימים בהם הם צריכים לארוז את כל החפצים האישיים שלהם לתוך ארגזים. לרוב את כל מוצרי החשמל (מחשבים לרוב) מרכזים בנפרד תוך שמדביקים להם מדבקות עם השמות של מי שהשתמש בהם.

ואיך מעבירים הכל?

ובכן, בשביל זה בדיוק יש את המובילים. הם אחראים על הסחיבה של הכל, על העמסת הציוד למשאיות ווהעברה ליעד החדש- שאלו בעצם המשרדים החדשים. מובילים בעלי ניסיון ידעו תוך זמן קצר לסיים את העברת הציוד, גם אם מדובר על ציוד חורג שדורש שימוש במעלית משא חיצונית או אפילו במנוף הרמה- את כל זה יש להם.

איך עושים את זה כ"כ מהר?

כאשר חברה או עסק רוצים לעבור למשרד חדש, עליהם כמובן למצוא לעצמם מוביל אמין ומקצועי. לא מדובר כאן על הובלה בסדר גודל קטן, אלא על הובלה מורכבת, שדורשת הרבה סדר וארגון, אך עבור מוביל מקצועי מדובר במשהו שהוא לא בעייתי במיוחד, רק כמובן צריך למצוא אחד שכזה, ובהחלט לא חסר כאלו.