כיצד קייטרינג יכול להעשיר אירועים קטנים בבית?

ברור, אפוא, כי כל בעת ובעלת אירוע צריכים קייטרינג, כל אחד ואחת ברמתם-הם. אירוע קטן בן 30-60 דקות יצריך קייטרינג בנוכחות מופחתת מאירוע גדול בן 2+ שעות כמו חתונה או בר/בת מצווה. לכן, החלטנו פשוט לעשות סדר, ולתת הזדמנות לכל מי שהחליט להרים אירוע בביתו, להזמין את הקייטרינג המתאים ביותר עבורו. כיום יותר ויותר בעלי אירוע מתנתקים מחברות ההפקות, ומפיקים בעצמם אירועים ביתיים. במאמר זה, כל אחד מכם ידע, במידה וילך בתלם זה, כיצד להזמין מגשי כיבוד לאירועים על פי סוגו של האירוע.

עלייה לתורה בבית כנסת

נחשב לאירוע זוטר מאד המצריך קייטרינג בעל נוכחות זעירה. זה לא הטקס העיקרי, שנחגג באולם שמחות, אלא רק שלב העלייה לתורה. מקובל, במעמד הזה, להזמין מגשי כיבוד לאירועים המכילים מנות ראשונות בלבד, לרוב דגים. בחלק גדול מהמקרים לא צריך אפילו סכו"ם חד פעמי. האייטמים מובאים לסועדים באמצעות קיסמים ומקלוני עץ זעירים.

ברית מילה או בריתה

אירוע שהיקפו גדול בהרבה מעלייה לתורה בבית כנסת, לפחות בכל הקשור לקייטרינג שתצטרכו שם. יחד עם זאת, זה לא המקום להתיר את הרסן משום שזה בכל זאת טקס קצר, לרוב לא יותר משעה או שעה וחצי, ואז בדרך כלל יש מקום לארגן קייטרינג צנוע יחסית. ניתן להזמין מגשי אירוח בשרי או חלבי, המכילים את כל שלושת המנות, ראשונה, עיקרית ואחרונה, על בסיס מנה לאורח, או להזמין ארוחה אחת, למשל רק העיקרית, עם אפשרות שהלקוח ימלא את צלחתו יותר מפעם אחת.

בר ובת מצווה

טקסים המצריכים קייטרינג גדול ורציני. מגשי כיבוד לאירועים יכולים להתהוות על בסיס קייטרינג חלבי או בשרי, או אחר (למשל פרווה או טבעוני כשר). חשוב לדאוג להרבה אוכל, ובדומה לברית מילה או לבריתה, גם כאן, הבחירה היא או במנה לאורח, תוך הזמנת 3 ארוחות, או על באפשרות לעשות REFILL לכל אורח. ניתן, במקרה כזה, לוותר על מתאבנים או קינוחים, אבל היות וזו בר מצווה (או בת מצווה) ולא בריתה הציפייה היא כמובן לא לוותר, אלא להגדיל את תקציב הקייטרינג שלכם באירוע.

חתונה

הדובדבן שבקצפת האירועים. לרוב, תידרשו לקייטרינג בעל נוכחות רבה מאד, במסגרתו כל אורח יוכל למלא באופן חופשי את צלחתו יותר מפעם אחת, תוך הנאה מ- 3 ארוחות: מתאבנים, עיקרית וקינוח. לכן, חשוב להתכונן לתקציב מקסימום בכל הקשור לקייטרינג במקרה כזה.