מה ההשלכות של הזמנת קייטרינג כשר למהדרין?

כשאנחנו עושים אירוע, אנחנו רוצים לכבד קודם כל את עצמנו ואת העקרונות שלנו בחיים, אבל במקביל גם מאוד חשוב לנו לכבד את האורחים שלנו, ולעיתים אנחנו נוותר על עקרונות שיושבים בבסיס האישיות שלנו למען האורחים שלנו, אם אלו מספיק חשובים לנו. אחת מהדוגמאות לכך הם אירועים שעורכים אנשים חילוניים, אך מאחר והם יודעים שמרבית האורחים שיגיעו לאירוע הם אנשים דתיים או אפילו חרדים, הם ידאגו להזמין קייטרינג חלבי או בשרי כשר למהדרין.

 יכול להיות שבמהלך השנים אנחנו מרבים להתלונן על השליטה של הרבנות הראשית על כל תעשיית האוכל, ויכול להיות שאנחנו אף פעם לא מבינים את האנשים שמזמינים כל הזמן אוכל כשר לאירועים שלהם, ולא עומדים על העקרונות שלהם, אבל כשמגיע רגע האמת שלנו אנחנו פתאום מבינים הכל, ויודעים שאי אפשר לשפוט אנשים אחרים כך סתם. יחד עם זאת, כאשר מזמינים קייטרינג לאירועים עבור קהל דתי, חשוב לדעת בדיוק מה ההשלכות של ההקפדה על הכשרות ברמת המהדרין.

שרותי קייטרינג בפיקוח מלא של משגיחי כשרות למהדרין

קייטרינג כשר למהדרין הוא למעשה קייטרינג שכל המרכיבים שלו הם כשרים למהדרין, וכל תהליך ההכנה של האוכל מפוקח באופן צמוד על ידי משגיחים מקצועיים המוכרים על ידי רשויות הדת המעניקות את הכשרות. אותם משגיחים נמצאים גם בזמן האירוע כדי לוודא שגם במהלך האירוע הכל נעשה על פי כללי ההלכה במאה אחוז. כך למשל, אם אתם מזמינים קייטרינג חלבי, לא כדאי שבסביבה יהיה ריח של בשר או נקניק, ולא כדאי שיהיה בסביבה סכו"ם בשרי. כל דבר קטן כזה, יכול לגרום למבוכה רבה, ובמקרים קיצוניים אף לביטול הכשרות למהדרין מאותו הקייטרינג או מאותו האירוע הפרטי.

אחרי שאמרנו את כל זה, אנחנו צריכים לזכור שכל הפיקוח הזה שמתחיל כבר בשלב חומרי הגלם, בלי שום קשר לאירוע עצמו, הוא תהליך שעולה לא מעט כסף. יש צורך להעסיק משגיחים, להשתמש לעיתים בחומרי גלם שהם יקרים משמעותית מחומרי גלם שאינם כשרים למהדרין, ולהקפיד על קלה כבחמורה. אבל בשורה התחתונה, אם חשוב לכם אוכל כשר, כל אלה בטלים בשישים.