חקירות פוליגרף

חקירות פוליגרף פרטיות מוכרחות להתבצע על ידי מומחים בתחום, חוקרים אשר מכירים את התחום בו הם מתכננים לבצע את החקירה ויכולים לבצע את החקירה בצורה נכונה, וכן לנצל את ההיכרות שלהם עם אותו תחום בכדי לתרום לחקירה. לכן אם אתם זקוקים לעבודות חקירות פוליגרףחשוב מאוד לפנות אל חוקרים מומחים בתחום ולוודא שאתם פונים אל גורמים אשר מכירים את התחום בו אמורה להתבצע החקירה בצורה הטובה ביותר.

באופן כללי, עדיף לבחור בחברת חקירות פוליגרף אשר מייצרת שיתופי פעולה בין מגוון חוקרים כך שבוודאי תוכלו למצוא אצלה חוקר שיענה על הצרכים שלכם.

מה כוללות חקירות פוליגרף?

חקירות פוליגרף מתוכננות על ידי צוות החקירות בהתאם לנושא החקירה ובהתאם לתוצאות הרצויות. לדוגמא, חקירות כלכליות יבוצעו בצורה שונה מאשר חקירות אישיות. לכן, חשוב מאוד לפנות אל חוקרי פוליגרף אשר מתמחים בתחום לו אתם זקוקים. לדוגמא, אם אתם מחפשים חוקר פוליגרף לאיתור שקר של בן או בת זוג, עליכם למצוא חוקר אשר מתמחה בתחום חקירות זוגיות ויוכל לבצע את החקירה על הצד הטוב ביותר מבלי שהצד הנחקר ירגיש בלחץ שישפיע על תוצאות החקירה.

מידע שיכול לשמש אתכם בתביעות משפטיות

עוד נושא חשוב מאוד שיש לוודא לפני שבוחרים משרד חקירות פוליגרף לצורך חקירות פוליגרף הינו השימוש האפשרי בחומר שהם מספקים. חשוב לבחור במשרד מורשה ומוסמך אשר החומר שתקבלו מהם יוכל לשמש אתכם בבית המשפט במידה והחקירה תוביל לתביעה משפטית.

בנוסף, משרד חקירות פוליגרף שכזה יודע מה מותר לו לבצע בזמן החקירה, ומה לא, וכך ימנע מכם מצב בו אתם מקבלים חומר ראיות אשר הושג באופן לא חוקי ולא תוכלו להציג אותו בפני בית המשפט, לדוגמא – הקלטה של האדם הנחקר ללא ידיעתו. ישנם תנאים מגבילים וחוקים המגדירים את החוקיות של הקלטת אדם, ולכן חשוב שמשרד החקירות יהיה מודע לכללים הללו ויפעל בהתאם להם בכדי שתקבלו חומר ראיות שתוכלו לעשות בו שימוש באופן חוקי.

קבלת הצעת מחיר

לפני שאתם בוחרים משרד חקירות פוליגרף לביצוע חקירות פוליגרף, חשוב שתקבלו כמה הצעות מחיר ממשרדים מתמחים בתחום ותבצעו השוואת מחירים מסודרת. חקירות פוליגרף הינן יקרות יחסית, ולכן חשוב לדעת מראש את המחיר בכדי להיערך לכך מבחינה תקציבית.