כל מה שכדאי לכם לדעת על השכרת כספות

תכשיטים, סכומי כסף מזומן, מסמכים וחפצים אישיים, כמעט לכולם ישנם כמה חפצים יקרי ערך בביתם. את החפצים הללו לא נרצה לאחסן במיקום חשוף לגנבות, נרצה לאחסן אותם במיקום בטוח. כספות הן פריט מאוד נפוץ ופופולרי בהמון בתים פרטיים אך בסופו של דבר, כספת בבית, כמו גם כספת בבנק, היא לא אופציה בטוחה במיוחד והיא חושפת את הבית שלכם לגניבות ואת התכולה שלה לסיכונים שונים.

לכן, היום הרבה יותר אנשים אשר יש להם תכולה בעלת ערך, מסמכים מסווגים וכדומה, בוחרים לבצע את ההשכרה של הכספת במקום בטוח כמו חדר כספות מקצועי כך שהיא תמיד תישאר בטוחה ומוגנת.

איך לבחור מתחם כספות פרטי?

אם מעולם לא ביצעתם השכרת כספת בעבר תשמחו לגלות כי ישנם לא מעט חברות בתחום, אך חשוב שתדעו לבחור את החברה הנכונה. היום אתם יכולים למצוא מגוון רחב של כספות מקצועיות ואיכותיות במתחמים מאובטחים ואיכותיים בהם אתם יכולים לשמור על חפצים בעלי ערך רב, על תכשיטים, כסף, מסמכים מסווגים ועוד.

יחד עם זאת, לא כל מתחם כספות יכול להציע לכם איכות גבוהה, שירות מתקדם ומקצועי, אבטחה ברמה הגבוהה ביותר, גישה לכספת ללא הגבלה ובטחון אישי בעת ההגעה אל המקום. לכן חשוב מאוד לבדוק את חדרי הכספות השונים ולפני שאתם מבצעים השכרת כספת במתחם כזה או אחר, וודאו שהוא אכן יכול להציע לכם את כל מה שאתם זקוקים לו במקום אחד.

סוגי כספות

בכל מתחם כספות אתם יכולים למצוא מגוון רחב של סוגי כספות שונים, כאשר ההבדלים בין הכספות השונות יכול להיות קשור לגודל של הכספת, לצורת הנעילה שלה, מנגנון הפתיחה וכדומה, וגם ההסכם שלכם עם חברת הכספות. למשל, יש כספות שבהסכם אתם יכולים להגיע אליהן בכל פעם לביקורים ללא הגבלה, ויש כספות בהן זה שונה. לדוגמא, אדם אשר רוצה להוריש לילדיו משהו מסוים לאחר הפטירה או לשמור את מסמכי הצוואה במקום מוגן יכול להשכיר כספת בהסכם של לכל החיים בו הוא מפקיד את המסמכים והחפצים השונים ולאחר הפטירה היורשים החוקיים יכולים לפתוח את הכספת ולהוציא את התכולה.