כיצד לבחור משרדים להשכרה ברחובות?

עולם העסקים הישראלי התרכז מאז ומתמיד בתל אביב. כיום כבר אין עוררין על העובדה כי תל אביב היא פשוט ולעניין בירת העסקים של ישראל , אך בשנים האחרונות ניתן לראות התפתחות מרשימה דווקא ברחובות. מרכזי העסקים ברחובות מאפשרים שיתופי פעולה עסקיים על בסיס יום יומי והיותו של האזור המאוכלס ביותר בארץ הופכת אותו למאגר גדול מאוד של לקוחות פוטנציאליים לכל חברה המציעה מוצר או שירות בעלי ערך. מסיבה זו הביקוש אל משרדים להשכרה ברחובות נמצא בשיאו ומתווכים משתלטים אל התחום הזה.

 בין אם אתם מחפשים משרד להשכרה ברחובות או למכירה, להלן כמה טיפים בבחירת משרד:

  1. מחיר – מחירי המשרדים ברחובות משתנים מאור לאזור. הפער בין משרדים הממוקמים בבניין הכי מפואר ויוקרתי בעיר לבין משרדים הממוקמים בדרום העיר הוא גדול מאוד ולכן עליכם להגדיר תקציב יעד שאתו אתם תעבדו בחיפוש אחר משרד.
  2. גודל – עליכם לערוך חישוב מדויק של השטח שתצטרכו. אם אין לכם ניסיון בכך מומלץ לפנות ליועץ ארגוני ולתאר לו את אופי החברה שלכם והוא ידע לייעץ לכם כמה שטח לקחת ועל הדרך גם לעזור לכם לייעל את המשרד החדש שלכם ובכך להוזיל עלויות של שטח משרדי מיותר.
  3. פאר – ישנם משרדים מפוארים מאוד המשקיפים אל כל העיר ויוצרים רושם עז בקרב לקוחות הבאים לפגישה. עם זאת ישנם עסקים אשר אינם מקבלים לקוחות על בסיס קבוע ולכן אינם זקוקים לנוף ופאר המעלים את מחירי המשרדים בצורה ניכרת. בדקו מה נכון עבורכם.
  4. שירותים פריפריאליים – חניה, שירותי מזון, שירותי אבטחה ושמירה, שירותי ניקיון וכל תעשייה אחרת הנחוצה לפעילות המשרד שלכם צריכה להיות קרובה אל המשרדים שתבחרו על מנת להקל על הפעילות היום יומית השוטפת ולאפשר לכם עבודה יעילה ותקינה.

אם כן בחירת משרדים ברחובות אם אמנם איננה עניין של מה בכך, היא עדיין משהו שתוכלו לעשות במידה ותקפידו על כללים בסיסיים אלה שיעזרו לכם לא רק למצוא משרד אלא למצוא משרד אשר יתאים לצרכים שלכם. שיהיה לכולנו בהצלחה.