הכנה לניתוח מתיחת פנים

החלטתם שאתם רוצים לבצע מתיחת פנים, ונקבע לכם מועד לניתוח. כעת אתם רוצים להיערך לניתוח, ולהתכונן אליו גם ברמה הנפשית, וגם ברמה הפיזית. הדרך הטובה ביותר להתכונן לניתוח מסוג זה, היא באמצעות למידת הנושא לעומקו, באופן שיעניק לכם בטחון בצעד שאתם עומדים לעשות, ושיכין אתכם לתוצאות. בכל הקשור למראה חיצוני, אפשר לומר שהפנים שלנו הם הדבר החשוב ביותר לנו. זאת הסיבה שמלכתחילה בחרתם לבצע את הניתוח. שינוי כל כך משמעותי של הצערת הפנים והפיכתם לחלקים, הוא עניין שאתם רוצים להיות מוכנים לו.

שוחחו עם הרופא, ושאלו כל שאלה שמטרידה אתכם

בפגישתכם עם הרופא, אתם רוצים לברר את כל מה שניתן לדעת לגבי ההליך הניתוחי, כמה זמן יש להגיע לפני הניתוח, כמה זמן נמשך הניתוח, סוג ההרדמה, הרכב הצוות הרפואי, זמן התאוששות וזמן החלמה. כל אלה הם נתונים שיסייעו לכם להתמודד עם הניתוח ומה שקורה סביבו בזמן אמת, וכן יסייעו לכם להרגיש יותר בטוחים, יותר מוכנים. הכנה לניתוח מתיחת פנים וצוואר היא פרוצדורה המתבצעת על ידי מרבית הרופאים המקצועיים, וכוללת את כל ההסברים הללו. יחד עם זאת, אם אינכם מרגישים בטוחים דייכם, זה בהחלט לגיטימי, ואף רצוי להיכנס לאינטרנט ולקרוא חומרים מקצועיים, ואפילו לשוחח עם רופא המשפחה או עם רופא מומחה אחר.

חפשו חומר מקצועי בלבד באינטרנט

במידה ואתם בוחרים ללמוד על הניתוח באמצעות האינטרנט, בדקו כל מקור מידע ממנו אתם שואבים את המידע שאתם קוראים. האינטרנט הוא אמנם כלי מצוין ללימוד וספיגת ידע, ויחד עם זאת, ישנם הרבה תכנים חובבניים, ואפילו שרלטניים שעלולים להטעות אתכם, ובמקרים קיצונים גם לגרום לנזקים של ממש. כמו שהניתוח הוא עניין מקצועי לחלוטין, גם הכנה לניתוח מתיחת פנים הוא עניין מקצועי, ואתם רוצים לעשות את זה בצורה הנכונה. ייתכן שתיתקלו במידע מטריד מצד אחד, או במידע מרנין מצד שני, ובכל מקרה עליכם לוודא שהמידע הוא אמין ומובא מפי מקור מקצועי. לבסוף, כדאי מאוד לערוך סדרה של תמונות ברזולוציה גבוהה, כך שלאחר הניתוח תוכלו לבצע השוואה לפני ואחרי, ושתהיה לכם מזכרת של ממש מהימים האחרונים של הקמטים על פניכם.