עיצוב קלאסי לדלתות

דלת כניסה רב בריח היא כרטיס הביקור של כל בית ועל כן ביכולתה לתת טעימה על אופי המשפחה שמתגוררת מאחוריה. ובאמת ממש כפי שכרטיס ביקור ניתן לעיצוב אישי ע"י בחירת סוג הפונט, אופן העימוד המלל וסוג הדף, כך גם דלתות ניתן לעצב לפי מספר פרמטרים. כך שלא משנה מה בחרתם, כי בסופו של יום תתקבל הדלת הרצויה שמשקפת את הסגנון העיצובי שלכם. הפרמטרים שניתן לשלוט בהם הם חומריות, טקסטורה, סגנון, גודל, צבע, קישוטים, סוג הידית וכדומה.

הסגנון הקלאסי

עולם הדלתות רחב ומגוון. הסגנון הקלסי שולט כיום בתחום הדלתות כיוון שסגנון זה הינו מעודן, נקי , אלגנטי ומשתלב עם הרבה חזיתות של בתים ועם מגוון של עיצובי חלל פנימיים. העובדה שמדובר בדלתות קלסיות אינה תוחמת את הבחירה לחומר ספציפי או למראה מסוים וזאת כיוון שדלתות קלסיות יכולות להיות מעץ אגוז ומעץ אורן, מפלסטיק וממתכת, גדולה וקטנה, לבנה וכחולה. הדבר היחיד שכן מכריע בסופו של יום על  הגדרת העיצוב הינו שילוב כל האלמנטים ביחד.

פשוט להיות מעצב

כיום התחום של עיצוב דלתות  מאוד מפותח, כך שאם פעם אנשים היו נאלצים לבחור את הדלת שלהם מתוך קטלוג קיים, הרי שכיום הם יכולים להרכיב את מראה הדלת שלהם לפי פרמטרים של גודל, צבע, טקסטורה, איור, כמות סורגים, סוג הידית, איכות הצירים וכדומה, או אפילו לשלב רק מגנט לדלת לשדרוג המראה שלה. כך שלא צריך להיות מעצב בעל תעודה על מנת לבחור את הדלת שלכם, אלא רק בעלי חזון וסובלנות על מנת לשבת ולבחור את הדלת הנכונה לכם.

טיפ

עיצוב דלתות נכון עבור דלת כניסה וגם עבור דלת פנימית. יש לקוחות שיעדיפו לשמור על מכנה משותף בנראות בין דלת החוץ לפנים ויש שיקפידו על מראה אחיד רק בין הדלתות הפנימיות בעוד שאל הדלת החיצונית יתייחסו כאל סוגיה נפרדת. טיפ אחד שכן חשוב להקפיד עליו הוא שגם אם יש פער בין המראה של דלתות הפנים לחוץ, כן מומלץ לשמור על סגנון אחיד ביניהם. כך שאם דלת הפנים משדרת אלגנטיות וקלאסיות, גם על דלתות הפנים להיבחר לפי אותם  קווים עיצובים.