שאלות ותשובות על הקמת אתרים

מעוניינים בשירות הקמת אתרים ? חוששים להעביר את פעילותכם הכלכלית לאינטרנט ? במאמר זה נסקור את כל הלבטים המרכזיים של בעלי פעילות עסקית אשר מתלבטים אם להעבירה לרשת. הם יוצגו באמצעות שאלות, ואנו נשיב על שאלות אלו. באופן זה תוכלו לדעת כיצד ניתן להעביר בבטחה את פעילותכם לאינטרנט ולהרוויח בנוסף, ולא במקום פעילותכם הפרונטלית. מקבץ שאלות ותשובות זה נבנה על סמך ריכוז שאלות רבות שהגיעו למערכת ובחירת השאלות הנפוצות ביותר בקרבן:

האם חברת הקמת אתרים תוכל להתאים לי את האתר עבור סמרטפונים ?

בהחלט. כיום, כל חברת בניה או הקמת אתרים המכבדת את עצמה נגישה גם לטיפול במכשירים אלה. גלישה באמצעות הסלולר כבר אינה מותרות. היא חלק משגרת היום של הרוב הדומם בעולם המערבי, ולכן החברה תדאג להנגשת האתר למכשירים אלו.

האם יש הבדל בין הפלטפורמות של המכשירים ?

במשק העולמי פועלות שתי חברות עיקריות לייצור סמרטפונים. לכל חברה יש את כלי התכנות ומסד הנתונים משלה על מנת להנגיש את האתר למכשיריה, כך שהתשובה לשאלתך היא חיובית, אך זה לא צריך להיות חשוב ללקוח, שבשבילו החברה תהיה מסוגלת להתאים את האתר לכל סוגי הפלטפורמות.

אומרים שאתר אינטרנט המהווה עסק מניב זה סיכון כלכלי לא מחושב. מה דעתך ?

כל עסק מכל סוג שהוא כרוך בסיכון כלכלי. נקודת האור היא שדווקא במקרה הפרטי של עסק באינטרנט ההשקעה הכלכלית מזערית ולא מורגשת. על קניית דומיין משלמים כל שנה סכום זעום ביותר, על אחסון אתרים משלמים כל חודש סכום יקר מעט, אך רוב העובדים השכירים יכולים לעמוד בו, ישנה גם הוצאה חד פעמית על בניית האתר על ידי חברת הקמת אתרים, תשלום ריבית על כספים המועברים משירותי הגביה באינטרנט לחשבון הבנק שלך, ותשלום עבור שליחת הודעות ברשימת תפוצה. 5 סוגי הוצאות על הקמת בית עסק הם חלומותיו של כל בעל חברה בע"מ פרונטלית.

מה הן אפשרויות עדכון התוכן באתר ?

שימוש ב WORDPRESS. שימוש זה הוא הדבר הנכון ביותר לעשות, שכן אז אתה יכול לעדכן לבד את התכנים באתר, והחברה מבצעת רק את העיצוב ותשתית המעבר בין העמודים. האפשרות השניה היא לתת לחברה לתכנת את התוכן בצורת XHTML סטנדרטית, אך בדרך זו כל עדכון שלך מחייב הרמת טלפון או שליחת מייל לחברה, והמתנה לזמן העדכון.