כל מה שצריך לדעת על מקלחון זכוכית

חלק מעיצוב הבית וחדר האמבטיה וחלק מהרצון ליהנות מהנאה גדולה יותר בכל רחצה היא צירוף של מקלחון כזה או אחר לאחד החדרים החשובים ביותר בכל בית או דירה. רבים הם הישראלים שבונים, משפצים או קונים דירה מקבלן או יד שנייה וממהרים לבדוק האם יש פריט כזה בחדר האמבטיה בו הם מתכוונים להתרחץ ואם לא, בודקים מיד קטלוג מקלחונים שילמד אותם מה האופציות החמות ביותר בתחום.

גם עבור שימוש בחדר האמבטיה כשרוחצים ילדים קטנים או טובלים בהנאה באמבטיה לאחר יום עבודה קשה, המקלחון הוא פריט שאפשר בהחלט להגיד כי הוא הפך להיות חובה בכל מבנה. זאת מאחר ויש לו יתרונות רבים להציג (מעבר לעיצוב כמובן), ובכך הוא שווה בהחלט את הסכום שמשלמים עליו בעת הקנייה.

ההבדל בעוביים של הזכוכית המחוסמת

כדאי מאוד לדעת שחלקי הזכוכית הגדולים של המקלחון אינם מעידים על מוצר מגושם או בסיסי ופשוט. הכוונה היא לכך שיש המון דברים לדעת בטרם בוחרים מקלחון זכוכית כזה או אחר. זאת מאחר ויש התייחסות לגודל האמבטיה, למיקום של אלמנטים כמו ארון אמבטיה, דלת כניסה וכיו', ולאפשרויות ההתקנה של המקלחון.

אך נראה כי הדבר הראשון שיש לבדוק אותו הוא מה העובי של הזכוכית המחוסמת. נזכיר כי לא מדובר בזכוכית רגילה אלא בכזו שעברה חיסום כדי שתהיה עמידה יותר, ובנוסף לכך היא גם צריכה להגיע בגודל מספק כדי שלא להיות שבירה חלילה. לרוב, זכוכית בעובי של 6 מ"מ היא כזו שמציגה מקלחון סביר בהחלט.

החלקים והעיצובים המרהיבים של הזכוכית

מעבר לעובי של מקלחון זכוכית יש עוד מספר דברים חשובים שמבדילים מוצר מסוג זה לאחר שמתחרה בו. מאחר ובישראל של היום יש מגוון רחב של ספקים ומשווקים של מקלחונים, הרי שחשוב מאוד להבין כי גם אם מדובר בדגמים שלהם עובי של 6 מ"מ, עדיין יש שוני רב בשל סיבות רבות שמיד נתוודע לחלקן.

סוגי הפרופילים של המקלחון חשובים מאחר והם יכולים להיות קלים יותר לניקוי ועמידים יותר לאורך שנים, רמת האטימה יכולה להיות שונה בזכות גומיות שונות, והעיצוב יכול להיות מרתק הרבה יותר אם מבינים שאפשר לבחור בין דוגמאות שמיוצרות על ידי צריבת חול או בזכוכיות בדוגמאות מחוספסות כמו גרניט וחלבי וכמובן, עבור כל אותם מקלחונים מחיר המוצר הסופי ישתנה בהתאם לתוספות ולשדרוגים ולכן כדאי לבחור מראש תקציב ולעבוד איתו.