כל מה שצריך לדעת על משרד חקירות פוליגרף

משרד חקירות פוליגרף מחזיק בדרך כלל מספר חוקרים בעלי התמחות בתחומים שונים. חלקם הם בדרך כלל שוטרים לשעבר, בלשי משטרה או קציני משטרה שפרשו, והם מביאים את הידע הרב שצברו בתחום המשטרתי לתחום הפרטי של משרד חקירות פוליגרף.


מהם תחומי העיסוק של משרד חקירות פוליגרף?

חקירות כאשר יש סכסוך בין בני זוג, שיחזור פשעים, יעוץ לעורכי דין פליליים, חקירות כלכליות הן בעסקים והן במגזר הפרטי, חקירות מס. תשאול עובדים, חקירת הונאות וריגול תעשייתי, בדיקות אמינות ועוד..

משרד חקירות פוליגרף אשר מתמחה במנעד רחב של מקרים שונים יכול להעניק את השירות הטוב ביותר עבור לקוחות רבים ולבצע עבורם עבודות חקירה מסועפות ויסודיות מאוד כך שבסופו של דבר הם יוכלו לגלות את האמת לאמיתה על כל מקרה ומקרה ולטפל בכל בעיה בצורה נכונה.

מקרה לדוגמה – חוסר אמון בין בני זוג

לעתים מתעורר חשד אצל אחד מבני הזוג, אך חשד אינו עילה לגירושין. לעתים החשד מוטעה ולעתים מוצדק. כאשר בן או בת הזוג מתכחשים לסיבות אשר הובילו לחוסר האמון, לעיתים כצעד אחרון הם מחליטים לפנות אל משרד חקירות פוליגרף שיבדקו את הנושא לעומק ואם יש עילה יספקו הוכחות חד משמעיות. חשוב לציין כי לא כל המקרים מסתיימים בגירושין. יש בני זוג שמשבר כזה גורם להם להתעשת ולפעול לשיקום היחסים. מצד שני גם לאחר שהתגלו עובדות קשות חשוב שלא לחשוף את הקלפים עד להשגת די הוכחות לבגידה.

בדיקות אמינות לחברות ועסקים

היום לא מעט חברות ועסקים משתמשים בשירות של משרדי חקירות פוליגרף אשר המטרה שלהם היא למצוא את האמת על כל עובד. במיוחד בתחומי עיסוק רגישים מאוד, חקירה תחת מכשיר הפוליגרף מאפשרת למעסיקים לדעת כי כל התשובות שסיפק העובד הן נכונות, מה שיכול להוות שיקול משמעותי בהחלטה האם לקבל אותו אל אותה החברה ואל אותו תפקיד, או לא.

כמובן, חקירות אלו מבוצעות תחת ההסכמה של העובדים המבקשים את אותו התפקיד, ובשביל תפקידים איכותיים וטובים, אלו שאין להם מה להסתיר לא מסרבים לבצע את הבדיקה.