כל מה שצריך לדעת על הקטנת חזה

ישנן סיבות רבות אשר גורמות לנשים ואפילו לגברים לבצע ניתוח של הקטנת חזה. ישנם רבים אשר לא חשים בנוח עם הגודל של החזה שלם ורבים אשר גודלו של החזה מפריע להם בצורה משמעותית ולכן עבורם יש פתרון מצוין ומתאים מאוד – ניתוח הקטנת חזה אשר יאפשר להם ליהנות ממראה הרבה יותר טוב ויאפשר להם להרגיש הרבה יותר טוב עם עצמם. בנוסף, למרות שניתוח הקטנת חזה מוגדר בתוך ניתוח אסטטי לכל דבר אנשים רבים ובעיקר נשים רבות אשר זקוקות לבצע ניתוח הקטנת חזה בשל סיבות רפואיות כמו בעיות בעמוד השדרה, כאבי גב בלתי פוסקים וכדומה. לכן, הסיבות לביצוע ניתוח זה הן רבות ולכן הניתוח מתאים למטופלים רבים ומטופלות רבות מאוד.

תיאום ציפיות לפני ביצוע ניתוח הקטנת חזה

כדי שהמנתח ידע כיצד לבצע את ניתוח הקטנת חזה בצורה טובה ונכונה הוא מוכרח להבין קודם כל מהן הסיבות אשר גורמות למטופלים לבצע את הניתוח, בין אם מדובר בסיבות אסטטיות ובין אם מדובר בסיבות רפואיות. לאחר הבנת הצורך ושיחה עם המטופלים יכול הרופא להתאים לכל מטופל ולכל מטופלת את הניתוח בצורה הטובה ביותר ולהעניק להם את התוצאה הרצויה ביותר אשר עליה הם חלמו מבלי שיתאכזבו לאחר ביצוע הניתוח. לכן, חשוב מאוד לבצע פגישה מלאה עם הרופא המטפל לפני הניתוח ובה לשאול את כל השאלות ולומר לרופא המטפל את כל מה שמעיק ויושב על הלב כדי שהוא יוכל לבצע את העבודה שלו בצורה הטובה ביותר.

איזה מידע מקבלים לפני ביצוע הניתוח ?

כאמור, בטרם ביצוע ניתוח הגדלת חזה מקבלים מידע מקיף וכולל אודות תהליך הניתוח, התוצאות שלו, הסיכונים האפשריים, תופעות הלוואי האפשריות וכל מידע אחר. מידע זה מאפשר לכל מטופל ומטופלת להגיע הרבה יותר מוכנים לניתוח והרבה יותר רגועים שכן הם יודעים מה יכול לקרות וכיצד הם יצאו מאותו הניתוח.

חשוב לציין כי ישנם סיכונים האפשריים בניתוח הקטנת חזה ולרוב נהוג לחלק את הסיכונים הללו לשני סוגים שונים – סיכונים הקשורים בפן האסטטי וסיכונים הקשורים בפן הרפואי. מבחינה אסטטית קיים סיכון כי המראה של שני השדיים לא יהיה אחיד לחלוטין או הגובה שלהם לא יהיה אחיד וכדומה. מבחינה רפואית קיימים סיכונים של דחיית שתלים שהוחדרו על ידי הגוף ואז קיים צורך בהסרה שלהם, דלקות פנימיות וסיכונים שונים הקשורים לעובדה שמדובר בהרדמה מלאה.