מעצבי אפליקציות איכותיות

אפליקציות הן החידוש הגדול ביותר בעולם הדיגטלי, הן מאפשרות לנו אלפי יישומים כל אחת לפי המבנה והייעוד שלה, באריזה קלה ומושכת, הכול התחיל עם אפל ושוק האפליקציות שהיא פתחה לקידום הסמארטפון הראשון iPhone , מאז חלפו השנים ושוק האפליקציות פותח וכיום הוא מונה מיליארדי הורדות של אפליקציות שונות. האפליקציות מציעות יישומים בודדים והן מותאמות לכוח המעבד של המכשירים ומערכת ההפעלה שאליהן פותחו.

מכיוון שהעידן הדיגיטלי פתח את זירת המסחר הרווחית של האינטרנט, ושום עסק נבון לא יוותר על זירה זו, האפליקציות הן דרך אפקטיבית בנוסף לאתר למשוך קליינטים אפשריים לשירותי העסק שלך, האפליקציה צריכה להיות חלון ראווה רזה של העסק, להציע מבט ואף הנחה למי שפונה אל העסק דרך האפליקציה, אך חובה שהיא תותאם למערכת ההפעלה הספציפית, שתהיה זורמת, ואסתטית במיוחד, וזה תלוי כמובן ביכולת מפתח אפליקציות מקצועני ואיכותי.

אפליקציות דו לשוניות או כול לשונית

ישנן כיום בטלפונים הסלולריים שתי שפות הפעלה מובילות- iOS ואנדרואיד ואליהן מתווספת שלישית – Windows phone שעודה משתרכת מאחור, יהיה זה חכם לכן לבסס אפליקציה אשר יכולה לפעול תחת מכשירים סלולארים רבים ככל האפשר ובכך להבטיח לעסק חשיפה מרבית, ההמלצה היא לבחור iOS של אפל ובכך להיות נגיש לשוק האפליקציות הערני והוותיק ביותר, ואנדרואיד של גוגל שלה מספר המשתמשים הגדול בעולם, על מנת לפתח אפליקציה בשתי שפות אלו דרוש לכם מפתח אפליקציות שבקיא בשתי השפות ויכול להעניק לאפליקציה שלכם עיצוב מרהיב וקונה לב וחווית משתש נעימה וחברותית. בנוסף ישנה אפשרות של פיתוח אפליקציות HTML5 המסוגלות לפעול על כול הפלטפורמות מבלי שנדרש הפניית תקציב ייעודי לפיתוח האפליקציה בכול שפת הפעלה בנפרד.

בשוק ישנו ביקוש אדיר למעצבי ומפתחי אפליקציות, יחד עם זאת אנו ממליצים לבחור מעצב ומפתח אפליקציות בחברה שתוכלו להתרשם מאפליקציות שכבר בוצעו, מזרימתם, מהאלגנטיות שלהן, ומהפופולריות שלהן, מפתח אפליקציות איכותי יכול לעורר מאד את המודעות לעסק שלכם, למשוך גולשים לאתר של העסק, ולעודד רכישה דרכו או באמצעות האפליקציה החדשה. כיום כמעט כול עסק מצטייד באפליקציה או באתר ולרוב שתי הפלטפורמות מייצרות יחסי גומלין מזמינים ביניהם, לטובת הלקוח והגולש ולטובת העסק, שנהנה ממחזורי מכירות גדלים, ומתעניינים רבים יותר בשירותיו.

מידע מקצועי בנושא זה תוכלו למצוא באתר https://www.blanko.co.il/