ירי ביונים והדברת יונים – כל מה שחשוב לדעת

כולנו אוהבים שהבית שלנו נקי. מבחינת הרגשה, מראה וכמובן, שמירה על הבריאות שלנו. לעיתים, שלא בשליטתנו, הבית שלנו עלול להזדהם ולהתלכלך מגורמים חיצונים כמו, סופות אבק, חיות שאנו מגדלים, או חיות הפולשות לתחום הבית שלנו, כמו יונים. יונים ידועות כחיות המפיצות מחלות היכולות להיות מסוכנות לבני אדם, ובפרט מסוכנות לתינוקות שרק נולדו. המחלות בדרך כלל מועברות דרך השלשלת שלהם, הטפילים הרבים הנמצאים בסביבתם ולכן, יש לדאוג במהרה, לביצוע הרחקת יונים עם מלכודות ליונים או כל שיטת הדברה אחרת שתהיה יעילה מספיק.

תהליך הדברת יונים וניקוי הנזקים שלהן

לשלשת של יונים גורמת לריח רע בבית שלכם ומהירות רבה למפגע בריאותי מסוכן. ידוע, כי לשלשת מהווה מקור משיכה לטפילים כמו כינים, קרציות ועוד. בשלב הראשון עליכם לדאוג לסילוק היונים על ידכם אישית או על ידי חברה מקצועית באמצעות ירי ביונים או שיטה אחרת שתרחיק אותן. בהמשך, עליכם לדאוג לניקוי הלשלשת. הניקוי הוא קשה, כי זוהי פסולת שנדבקת מאוד חזק ובעלת ריח הגורם לעיתים לבחילות קשות. מומלץ לכם לשכור חברה שמתחמה בניקוי פסולת יונים, לעיתים אפילו חברת ההדברה תוכל לסייע בכך.

ניקוי נזקי היונים

שלשלת יונים, היא פסולת הדורשת ניקוי מיוחד באמצעות חומרי חיטוי מיוחדים, מסכות וכפפות מיוחדות ואיש מקצועי. ונכון, מדובר בניקוי שלא קל לבצע אותו, אך אתם חייבים לבצע אותו. אם היונים היו במקום זמן רב, עד שביצעתם את הרחקת היונים מהמקום, בוודאי יש לכלוך רב מהן, ולא רק לשלשת יונים. מדובר בלכלוך של נוצות, חרקים והרבה מאוד מהם, ולכן חשוב מאוד לבצע ניקוי יסודי על מנת שתוצאות הרחקת היונים יהיו יעילות והן יתפנו מהמקום, ועל מנת שתוכלו לשוב לשגרת חיים מלאה וללא סכנות בריאותיות קשות.