מקלחון לאמבטיה וראשי גשם כחוויה לאחר יום עבודה

אין כיף יותר גדול מלהגיע מיום עבודה ולהכנס למקלחת טובה ומפנקת. מקלחונים נועדו בשביל לספק לנו את הכיף הזה. ישנו מגוון עצום של מקלחונים: מקלחוני עיסוי, מקלחוני זרמים, מקלחונים עם ראשי גשם גדולים, עגולים, מרובעים, פינתיים, אין סוף לאפשרויות ולהתאמות השונות בעולם המקלחונים. מה שהכי חשוב שיהיה לכם מרווח מצד אחד, זרם מים טוב, ושההנאה שלכם מן המקלחון בהתאם לצרכים שלכם ומה שחלמתם עליו תתקיים במלואה.

מקלחונים בחדר השינה

היום קיים טרנד להקים מקלחונים העומדים בפני עצמם בחדר השינה, כמה דגשים חשובים למי שחולמים על מקלחון אצילי העומד לבד ובפני עצמו בחדר השינה: 1. עליכם לחשוב על אטימות, דהיינו המקלחון יהיה גבוה ויסתיים בתקרה בכדי למנוע בריחת אדים ורטיבות בחדר. 2. לשם כך צריך לדאוג לחלון קטן (זכוכית חלבית מומלצת) אשר יהיה בתוך שטח המקלחון, חלון זה יגרום לאוורור נכון וליציאת האדים כמו גם להתייבשות המקלחון ובשפה המקצועית 'נשימה' של המקלחון.

שימו לב כי מקלחון לאמבטיה אשר מוצב בחדר אמבטיה המקושר לחדר שינה צריך להיות מותאם גם לעיצוב של חדר השינה על מנת ליצור הרמוניה והמשכיות של העיצוב.

עולם שלם של כלים סניטריים

ישנם כלים סניטריים רבים, מסוגים רבים, בעלי ציפויים רבים, מאיכויות רבות, המיוצרים במדינות שונות. חשוב שהכלים הסניטריים אותם אתם בוחרים להתקין בתוך שטח המקלחון יהיו איכותיים, מותאמים ומיועדיי מקלחונים, חשוב לתחזק את האביזרים, אם ע"י מיץ לימון או ע"י תכשירים מתאימים ונוגדני אבנית בכדי לשמור על הברק והציפויי של אותם האביזרים. עלות האביזרים האיכותיים יכולה להגיע גם למאות שקלים לאביזר, אך מוצר זה ברוב הסבירויות יחזיק מעמד זמן ממושך, לא יחליד, והציפוי והברק במידה ויקבלו טיפול נכון יחזיקו מעמד גם הם לזמן ארוך יותר.

ברזים ואינטרפוצים

אין כמו אינטרפוצים במובן האסתטי של המקלחון, זהו ברז שקוע קיר, הכנת נקודת המים מתבצעת מבעוד מועד בתוך הקיר, בניגוד לברזים הבולטים ישנה סכנה פחותה לקבל מכות מן הברז או ידית הברז הבולטים ובקיצור היתרונות הם רבים ועולים על החסרונות.