אפליקציות במובייל- איך עושים מזה כסף

כיום אנו חיים בעולם מתקדם מאוד בו הטלפונים הניידים הפכו להרבה יותר חכמים ועולם האפליקציות מתרחב בכל יום מחדש בצורה משמעותית מאוד. רבים רוצים לפנות לתחום האפליקציות במובייל אך השאלה העיקריות שהם שואלים היא – "איך אפשר לעשות מזה כסף?". התשובה לשאלה איך אפשר לעשות כסף מאפליקציות במוביל היא תשובה מורכבת, יש כמה דרכים אשר באמצעותן אתם יכולים לעסות כסף מהאפליקציות שלכם, אם רק תדעו כיצד להשתמש נכון בדרכים הללו ואם רק תדעו כיצד להקים את האפליקציות בצורה הטובה ביותר. במאמר זה תמצאו מספר דרכים אשר באמצעותן ניתן להרוויח כסף מאפליקציות במובייל, תוכלו להשתמש באחת מבין הדרכים הללו או לשלב כמה מהן יחד.

אפליקציות להורדה בתשלום

האפשרות הבסיסית ביותר אשר באמצעותה ניתן לעשות כסף מאפליקציות היא להציע את האפליקציות להורדה בתשלום. כמובן, את המחיר אתם קובעים על פי שווי האפליקציה שלכם וכן על פי כמות הביקוש לאפליקציה. לכן, אתם יכולים להעלות במקביל שתי גרסאות לאפליקציה – גרסת דמו חינמית וגרסה מלאה בתשלום כך שגרסת הדמו תמשוך את האדם לרכוש את הגרסה המלאה. בנוסף, ניתן להעניק את האפליקציה בהתחלה בחינם ולאחר שרואים כי יש ביקוש לדרוש תשלום עבור האפליקציה שלכם, הכול על פי הביקוש והמצב בתחום של האפליקציה (אפליקציה שהיא משחק, אפליקציה להתאמה אישית של הטלפון, אפליקציות לאנשי עסקים וכדומה).

F2P – הפעלה בחינם

אחת מבין הצורות הטובות ביותר להרוויח כסף בעזרת אפליקציות, בייחוד כשמדובר באפליקציות של משחקים, זו האפשרות של הפעלה בחינם. בצורה זו, ניתן להוריד את האפליקציה ולשחק בה ללא תשלום אך תוך כדי המשחק מוצעים פריטים שונים למכירה כמו נקודות, אמצעי עזר למעבר שלבים וכדומה. על פי מחקרים שבוצעו בתקופה האחרונה ניתן לראות כי בתחום המשחקים ההכנסות ממשחקים הפועלים בשיטה זו הינו הגבוהות ביותר שכן כך חושיו של האדם מתגרים ותוך כדי המשחק הוא מבצע רכישות של הדברים להם הוא זקוק מבלי לשים לב לגובה הרכישות אותן הוא מבצע ולכסף אותו הוא מוציא תוך כדי במשחק.

פרסומות בתוך האפליקציה

דרך נוספת להרוויח כסף מאפליקציות היא בעזרת שילוב של פרסומות שונות אשר קופצות בעת השימוש באפליקציה בתחתית המסך או בפתיחת האפליקציה במסך הראשי. פרסומות אלו הן פרסומות של חברות שונות אשר ישלמו לכם תמורת הצבת הפרסומות האפליקציה כך שבצורה כזו אתם יכולים להוסיף רווחים על האפליקציה שלכם. חשוב להבהיר כי גובה התשלום על הפרסומות משתנה על פי רמת הפופולאריות של האפליקציה שלכם ועל פי כמות המשתמשים אשר פותחים את האפליקציה בכל יום – ככל שיהיו לכם יותר משתמשים כך תוכלו לדרוש מחיר הרבה יותר גבוה עבור הפרסומות באפליקציה וכך תוכלו להגיע לרווחים גבוהים והרבה יותר משמעותיים.

מידע מקצועי בנושא זה תוכלו למצוא באתר https://www.blanko.co.il/