בניית אתרים – במה זה כרוך?

אנשים רבים חושבים כי בנייתו של אתר אינטרנט הינה פעולה קלה – בונים אתר בחברת בניית אתרים, מעלים לרשת ובזה נגמר כל הסיפור. אך זו טעות, טעות חמורה. אם אתם לא רוצים להוציא כסף על בניית אתרים לשווא עליכם להבין כי בניית אתרי אינטרנט מחייבת אתכם בתחזוק האתרים לאורך זמן רב. פעולת התחזוק המשמעותית ביותר היא קידום אתרים. אתם יכולים לבנות אתר יפה ומשוכלל אך הוא לא יעזור לא לכם, ולא לאף אחד, אם אף אחד לא יבחין בו. ולכן נדרש קידום אתרים רצוף לאורך זמן וללא הפסקה, בכדי שלא לאבד את האתר ושכל הכסף שהושקע בו יירד חלילה, לטמיון.

קידום אתרים – האוויר של האתר

קידום אתרים הוא כמו האוויר לנשימה של כל אתר אינטרנט. אתרי אינטרנט שלא מבוצעים עליהם פעולות של קידום אתרים הם אתרים מתים, הם נסוגים אל תחתית תוצאות החיפוש ואף אדם לא מבחין בהם. גם אם לאחר זמן מה מבינים את הטעות, פעולות קידום אתרים לשם "החייאה" של אותם אתרי אינטרנט עשויות להיות קשות יותר וידרשו הרבה מאוד זמן עבודה – ושוב, כסף רב. לכן, אל תתנו לאתר שלכם להגיע למצב כזה. אם אתם בונים אתר, קחו בחשבון את קידום האתר. הקציבו תקציב חודשי מסוים לצורך קידום האתרים אחרת כל העבודה תרד לטמיון, וחבל.

תחזוק אתרים שוטף

מעבר לפעולות קידום האתרים, אתרי אינטרנט זקוקים לתחזוק שוטף על מנת לשרוד את התחרות הרבה ולגבור על מיקומיהם של שאר האתרים. אם יש לכם מנהל לאתר האינטרנט הוא יהיה אחראי על כל פעולות אלו או שיתריע בפניכם על פעולות תחזוק שיש לבצע על אתר האינטרנט. פעולות התחזוק כוללות תיקונים לאתר, חידוש האחסון של האתר בחברת אחסון אתרים, חידוש דומיין האתר ועוד פעולות תחזוקה רבות החייבות להתקיים בכל אתר אינטרנט המכבד את עצמו ורוצה להתקיים בשוק לאורך זמן.

לכן, אם אתם מעוניינים לבנות אתר אינטרנט קחו בחשבון את פעולות התחזוק שהוא ידרוש ואת קידום האתר באופן שוטף. אלו הדברים הנוספים אליכם מיד עם בניית אתר אינטרנט, מכל סוג ובכל תחום.