איך לבדוק משרדים להשכרה ברחובות?

הסיוט הכי גדול של כל בעל עסק אשר עובד למשרד חדש הוא להיכנס למשרד ואז להבין שבחירת המשרד הייתה מוטעית והוא כלל אינו מתאים. לכן, כל בעל עסק, לפני שהוא בוחר משרדים להשכרה ברחובות  או באזור המרכז כולו  מבצע בדיקות מקיפות מאוד על המשרד, שואל שאלות רבות ועושה הכול על מנת שלא להגיע למצב בו הוא עושה בחירה שגויה ומשכיר משרד שכלל אינו מתאים לו ולעסק שלו. יחד עם זאת, ישנם מספר דברים שרבים נוטים לשכוח אותם בזמן שהם בודקים משרד חדש – מהם הדברים הללו ? ומדוע הם כל כך חשובים? את התשובות לשאלות תמצאו במאמר הבא…

גישה לתחבורה הציבורית         

בין אם זה עבור הלקוחות של החברה ובין אם זה עבור עובדי המשרד, מיקומו של המשרד במקום אשר נגיש לתחבורה ציבורית הינו חובה. אתם לא רוצים לבחור משרד להשכרה ברחובות אשר מקשים על העובדים ועל הלקוחות להגיע ולכן לפני שאתם סוגרים חוזה ומשכירים את המשרד בדקו האם ישנה תחבורה ציבורית אשר מגיעה לאזור ועד כמה הוא יהיה נגיש, גם לעובדים במשרד וגם ללקוחותיה של החברה.

מסעדות בקרבת מקום

אם אתם משכירים משרד ולא מעניקים שירותי ארוחות צהריים לעובדים, אתם חייבים לבחור במשרד אשר נמצא באזור בו ישנן מסעדות בהן העובדים יוכלו לאכול את ארוחותיהם. ארוחות הם חלק מתנאי העבודה ואם אתם רוצים להקל על העובדים שלכם וליצור סביבת עבודה הרבה יותר טובה, בחרו במשרד אשר נמצא במיקום מרכזי בו יוכלו לעובדים למצוא מסעדות לארוחת הצהריים שלהם. כמו כן, אם אתם מעניקים לעובדים ארוחות באמצעות כרטיס נטען, הקפידו על כך שהכרטיס יכובד במסעדות אשר בסביבתכם אחרת הוא לא רלוונטי עבור העובדים שלכם.

בדיקת סידורי האבטחה

בין אם אתם בודקים משרדים להשכרה ברחובות ובין אם אתם בודקים משרדים להשכרה בכל עיר אחרת,  אתם חייבים לבחון את סידורי האבטחה במשרד, על כל צרה שלא תבוא. בדקו מיהי החברה אשר מבצעת את האבטחה, מהו התשלום לחברה והאם הוא כלול בשכירות ועוד.