היתרונות שבדלתות מעוצבות

בשנים האחרונות החברה הישראלית התחילה לשים לב לעיצוב הכולל של הבית. אם בעבר, היתה זו נחלתם רק של בעלי הממון והחברה הגבוהה, הרי שהיום, הסטנדרטים רק הולכים וגדלים, וכל אחד מאיתנו, בין אם הוא רוכש בית או משפץ בית, רוצה למצוא את עצמו בחלל המעוצב בצורה מושלמת, ולתת את הדעת לכלל האלמנטים של המבנה. המגוון הרחב של דלתות מעוצבות החל מדלתות פנים ועד דלת כניסה מעוצבת ומרשימה, הסוגים, הגוונים והעיצובים, הופכים את הבחירה בדלתות מעוצבות לבחירה החכמה.

לדלתות מעוצבות יתרונות רבים. מעבר להיותן יפות ומרשימות, הן למעשה מאפשרות לנו ליצור לכלל חלל הבית או הדירה שפה עיצובית אחידה, אשר באה לידי ביטוי בכלל האלמנטים.  דלתות מעוצבות ואיכותיות משדרגות את הבית ומעלות את ערך הנכס, בעיקר בדירות ישנות העומדות לקראת מכירה או השכרה לצורך השבחת הנכס. לכן, חשוב לעשות את הבחירה בחוכמה ובקפידה, ולקחת בחשבון גם את איכות החומרים.

דלתות מעוצבות לכניסה

הכניסה היא השער של הבית והיא גם המראה של הדרים בו. אם בעבר, מצאנו דלתות מעוצבות לכניסת הבית רק בבתים פרטיים, הרי שכיום, גם בעלי הדירות במגדלי מגורים או בבניינים, בוחרים להחליף את דלת הפלדלת הסטנדרטית, בדלת מעוצבת, המשדרת יוקרה וחום כאחד. דלתות מעוצבות לכניסה מאפשרות לנו להגדיר את החלל עוד לפני שנכנסו אליו וליצור מפתח מזמין ונעים. כמובן, שחשוב מאוד לתת את הדעת לגבי הבטיחות של דלתות הכניסה, החל מהחוזק שלהם ועד למנגנוני הנעילה, הבריחים והצירים.

דלתות מעוצבות לפנים הבית

דלתות מעוצבות לפנים הבית מאפשרות לנו לשדר את האווירה אותה אנחנו רוצים ליצור בחלל, בין אם מדובר בדלתות מעוצבות מעץ בעלות עיטורים, דלתות מעוצבות בשילוב של זכוכית או בשילוב של מתכת. האפשרויות הן רבות ומגוונות, וכל אחד יכול לבחור את הדלת המתאימה לו ולסגנון העיצוב המועדף עליו. באופן שכזה, ניתן לקבל חלל עיצוב אחיד ומיוחד, אשר מגדיר את החלל ואת הדיירים. בבחירת דלתות מעוצבות לפנים הבית חשוב לתת את הדעת לגבי סוג החומרים והאיכות, על מנת לאפשר אקוסטיקה נכונה ומניעה של מעברי קולות בין חדר לחדר.