בחירת שם דומיין בשביל אתרים

בניית אתרים היא מאבני היסוד של הצלחה עסקית. בעידן טכנולוגי שכל אדם כמעט מסתובב עם סמארטפון מחובר לאינטרנט או עם טאבלט או עם מחשב נייד, כאשר הנגישות לאינטרנט היא מיידית ויומיומית, העסקים הבינו שמי שלא נמצא שם פשוט לא קיים. והדרך להיות שם ולהביע חותם מתחילה עם בניית אתרים. בניית אתרים באינטרנט עבור עסקים היא עסק למקצוענים כי אתם רוצים אתר עם נוכחות, אתר שיביא לכם תוצאות, יביא גולשים שהם לקוחות מתעניינים בהמונים. אז למה לשבהור את הראש אם אפשר לתת למומחים לעבוד. אך גם מי שכבר הפנים שבנושא של בניית אתרים לא חוסכים ופונים לבעלי מקצוע ולא עושים לבד, עדיין יש מספיק נקודות ממשק ביניכם ובין בעלי המקצוע, יש לכם יכולת השפעה מעבר לבחירת העיצוב והלוגו, עש לכ םיכולת השפעה על המידע ואפילו על הדומיין. זו הסיבה שחשוב מאוד לבצע זאת בעזרתם של מומחים ובכל סוג של עסק, בין אם מדובר בחברת הייטק גדולה או חברה רפואית ובין אם מדובר בעסק קטן יותר כמו פנצ'רייה המעניקה שירות תיקון תקרים בלבד.

מה זה בדיוק דומיין?

בניית אתרים מתחילה תמיד בבחירת שם דומיין וברכישת דומיין. דומיין או מתחם בתרגום מאנגלית הוא המיקום הייחודי של האתר שלכם ברשת האינטרנטית. זה הדבר שמבדיל את האתר שלכם מכל האתרים האחרים. בשביל רישום דומיין אינכם צריכים חברת בניית אתרים, אפשר לעשות זאת לגמרי לבד, בפשטות באמצעות אתרים שמוכרים דומיינים. אבל יש מגוון כל כך גדול של דומיינים, שכדאי להתייעץ עם איש מקצוע, מה הכי נכון לקידום העסק שלכם.

איך לבחור דומיין?

אם לדוגמה יש לכם חנות של אופניים חשמליות. דומיין כמו אופניים חשמליות הוא בעייתי מכמה היבטים:

  1. יש סיכוי גבוה שהוא כבר תופס.
  2. אין בו שום ייחוד שמקשר ישירות אליכם. הדומיין שלכם צריך להיות הכי ספציפי שיש, שם שלכם או שם החנות שלכם יכול להיות שם דומיין מוצלח.

שימו לב כי ברכישת דומיין, הסיומת נקבעת לפי המדינה בא אתם נמצאים ומקימים את האתר. כך הסיומות בארץ הן co.il או org.il, כש-il מסמל את ישראל. יש סיומות שהן בינלאומיות כמו .com, biz ועוד. .הדומיין שלכם יהיה רק שלכם, כל זמן שהוא לא פג תוקף. אם הפסקתם לשלם עליו, הוא בהחלט יכול להימכר שוב ללא המידע שלכם, כמובן. זה כמובן יתרון נוסף לבחירה בשם דומיין שהוא שמכם, כך הסיכוי שמישהו אחר ירצה בו נמוך