קייטרינג חלבי לאירועים

אחת מהבחירות הפופולאריות ביותר בקרב מארגני האירועים למיניהם באשר לסוג האוכל הינה קייטרינג חלבי. קייטרינג מהסוג החלבי מתאים למגוון רחב וסוגים שונים ונבדלים של אירועים. אין זה משנה מהו האופי שנושא האירוע ומהו היקף גודלו, אירועים פרטיים, משפחתיים או עסקיים עשויים לנחול הצלחה רבה אם ישכילו להגיש במהלך האירוע מאכלים חלביים.

סיוע בבניית התפריט החלבי לאירוע

קייטרינג חלבי, מעבר לכך שהוא כולל מנות אוכל נהדרות, משדר איכות ויוקרה. ישנן כמה אופציות עבור מארגני האירועים שמעוניינים לבנות תפריט חלבי עבור האירוע העתידי. כך למשל ניתן להתייעץ עם אחת החברות שמספקות קייטרינג לאירועים באשר לסוג התפריט הרצוי, לעיצוב של מגשי אירוח שיוגשו במהלכו והכול כמובן בהתאם למגבלות התקציב ובהתאם להעדפותיכם האישיות.

כמו כן ניתן להשכיר את שירותיהם של שפים פרטיים המתמחים בבישול חלבי, על מנת לקבל הכוונה והדרכה מקצועית לגבי אופן הגשת המנות ושימוש בחומרי גלם איכותיים.

בחירת סגנון ההגשה בהתאם לסוג האירוע

בחירה של קייטרינג חלבי לאירועים וצורת הגשתו צריכה להיעשות בהתאם לסוג האירוע, כך למשל אם מדובר בארוחת ערב חגיגית מומלץ יהיה לבצע את הגשת המנות בסגנון בופה, כאשר מנות האוכל יימצאו על שולחנות מסודרים שנערכו לכך מבעוד מועד. ואילו במקרים שלאירועים בעלי אופי קצת שונה כמו מסיבת רווקים או רווקות, יהיה נכון יותר להגיש את האוכל על מגשי אירוח יוקרתיים שעוצבו ביתר קפידה על ידי השפים.

סוג המאכלים שיכללו בתפריט ישתנה בהתאם לאופי של האירוע, לשעה שבו הוא נערך (אירוע בצהרי היום או בערב), הסגנון והטעם של המוזמנים, עונת השנה, המיקום של האירוע- אירוע בבית פרטי, בחיק הטבע או באולם אירועים ועוד שאר שיקולים שיש להתייחס אליהם במהלך בניית התפריט.

מה כולל תפריט חלבי לאירועים?

אם מדובר באירועים מצומצמים אשר נושאים אופי קליל מומלץ לבחור בכיבוד קל אשר יימצא על מגשי אירוח מסוגננים. מאכלים אשר יתאימו לאירועים מהסוג הזה יהיו בדרך כלל קישים חלביים, טורטיות ממולאות, מתאבנים, וכריכונים קטנים. אם מדובר באירועים בסדר גודל רחב יותר אשר כוללים ארוחות מלאות, נכון יהיה לשלב מאכלים כמו, מרקי קרם חלביים, סלטים עשירים בתיבול עדין של שמן זית, מאפים מסוגים שונים של בצקים, פסטות ברוטב שמנת וגבינות וכיוצא בזה.