הדברה מקצועית עדיפה על רכישת חומרים ברשתות השיווק

חשוב שההדברה של המזיקים השונים תיעשה על ידי החברה. זאת תוך התאמת הדברה אישית לכל לקוח על פי צרכיו, תוך התחשבות בגורמי בטיחות שונים בשעת ביצוע הפעולה של הדברה ולאחריה, כולל הרחקת יונים ופעולות ריסוס.

שירותי החברה להדברה כוללים:

  • מתן אחריות מלאה
  • ציוד חדש ומשוכלל
  • מגוון מרססים: ידני, חשמלי ומוטורי
  • ציוד עזר להדברה
  • מלכודות שונות
  • הכשרת עובדים

הדברה בחומרי רשתות השיווק אינה יעילה

מובן שאתם רשאים להשתמש לצורך הדברת המזיקים במוצרים הניתנים לרכישה ברשתות השיווק. אולם יש לזכור שהדברת מזיקים בדרך זו אינה נחשבת ליעילה מפני שהיא אינה פותרת את הבעיה של מיגור מושלם של המזיקים, אלא רק הורגת אותם באופן נקודתי. זאת בעיקר במקרים של יונים שהדברתן דורשת טיפול מקצועי של חברת הדברה, כי הן תמיד חוזרות שוב ושוב לאותו מקום קינון.

שיטות קיצוניות יותר להדברת יונים

הדברת מזיקים הנוגעת ליונים נעשית על ידי חברת הדברה. נדרש שימוש בשיטות קיצוניות ומסיביות יותר מהשיטות להדברת תיקנים ונמלים. המטרה במקרה זה היא בעיקרה להרחיק את היונים מהמקום ולמנוע מצב בו הן חוזרות שוב ושוב לאותה הסביבה.

אם בעבר עיקר הטיפול במפגעי היונים היה מבוצע באמצעות רשתות או דוקרנים, היום מדובר במצב הרבה יותר מורכב. היונים משתלטות יותר ויותר על שטחי המחיה של בני האדם כי הן יכולות למצוא בהם מקום מחסה ומזון, ולכן יש לבצע עבודות הרחקת יונים בשיטות קיצוניות יותר כמו ירי ביונים או הצבה של מלכודות ליונים.

יצירת מקום מסוכן ליונים

שיטות הרחקת יונים כמו ירי ביונים או הצבה של מלכודות ליונים עובדות כי הן גורמות ליונים לחשוב כי המקום מסוכן עבורן. אם אתם רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים בשיטת הרחקת יונים שבאמת עובדת – זו השיטה היחידה. בשיטה הזו אתם גורמים ליונים לחשוב כי המקום הוא מסוכן, ולכן הן לא יחזרו אליו שוב. ליונים יש זיכרון לטווח ארוך ואם הן מגלות כי המקום מסוכן להן, הן לא יחזרו אליו, מה שיתן לכם שקט לתקופה ממושכת.