פעולות הכרחיות בהליכי קידום אתרים

קידום אתרים- ארבעה עקרונות יסוד

באופן עקרוני ישנם ארבעה אלמנטים להם יש לדאוג אם ברצוננו לערוך קידום אתרים איכותי ויעיל. ארבע האלמנטים הללו מתייחסים לתוכן של האתר, לקוד שלו, הצבעה חברתית וכן יצירה של קישורים. ראשית אציג סקירה קצרה בנוגע לאלמנט הראשון, כלומר לכתיבת התכנים באתר. חומר הבעירה שמזין למעשה את מנועי החיפוש הוא התוכן של האתר. לא בכדי נוהגים לייחס את מרב החשיבות לתכנים המוצגים באתר וכן לאיכותם. גוגל תמיד יעדיף אתרים בעלי תכנים עדכניים ומקוריים.

כתיבת תוכן איכותי ועדכני

מומלץ לשלב באתר תוכן ייחודי, במיוחד כאשר מדובר באתר עסקי אשר יש לו הרבה מתחרים, כמו למשל אתרים לעיצוב של שמלות כלה וכיוצא בזה. יצירה של תוכן ייחודי עשויה לגרום לגוגל לחבב יותר את האתר שלכם כמו גם תעניק לאתר שלכם יתרון משמעותי על פני האתרים המתחרים.

בניית קוד תקני לאתר

בניית האתר הינו שלב קריטי בכל הנוגע להצלחות הליכי הקידום של אותו האתר. בנייה נכונה של אתר מתחילה בראש ובראשונה מבנייה בקוד נקי. בנייה של אתר בהתאם לתקן זה הכרחית על מנת שגוגל יוכל לאתר אותו ביתר קלות ומהירות, וללא צורך בקריאה מחודשת של הקוד העיצובי.

קידום אתרים דרך יצירה של קישורים

עד לא מזמן כל התחום של קידום או שיווק אתרים התבסס על לינקים שתפקידם היה לקשר בין כמה וכמה אתרים, דומיין אל דומיין, במטרה לגרום לאתר להיות נחשק ואטרקטיבי יותר. מכיוון שהעדפה של גוגל מכוונת לסדר הגודל של הקישורים הנכנסים לאתר, מרבית מקדמי האתרים החלו להציף אתרים שונים בקישורים שאינם בהכרח קשורים לאותו האתר. אולם, מדובר בקידום בלתי תקין בעליל, וגוגל כבר זיהה את התופעות הללו.

כתוצאה מכך החלו לפתח עדכונים שונים, דוגמת עדכון פנדה, אשר תפקידו נעוץ בהתוויית דרך חוקית ותקנית לקידום מוצלח של האתר דרך יצירה של קישורים.

תחזוקת האתר

חשוב מאוד להקפיד על תחזוקה שוטפת של האתר ולהקפיד שלא יהיו בו תקלות טכניות ולכן יש לבחור חברת אחסון אתרים מקצועית שתבטיח לכם שהאתר תמיד יהיה באוויר, ובכל מקרה של תקלה תקבלו טיפול מהיר ונכון.