כל מה שרציתם לדעת על הדפסה על קנבס

הכירו את התמונה מהקלות ביותר מבחינת משקל והיפות ביותר מבחינת טקסטורה: קנבס! הקנבס שנושק למשקל נוצה גם במידות גדולות, מאפשר לכם להתנייד עם התמונה בתוך הבית, לשנות לה בקלות את מקום התלייה, וכל זה אפילו לא מצריך פרזול: הלוח מגיע עם שקע אחורי ומאפשר תלייה ישירות על הבורג או המסמר. כשאתם מזמינים הדפסה על קנבס אתם משפרים לאין ערוך את איכות העיצוב הוויזואלי בחדר בו המיצג ייתלה.

הדפסה מגוונת של המון אובייקטים

ניתן לבחור בקלות אובייקט להדפסה על קנבס. הדבר נעשה על לוחות קנבס שונים לפי גודל ובהתאם לרמות סובלימציה שונות של שימוש בצבעים, מהכהות ביותר ועד הכי בהירות. אתם, כצרכנים, בוחרים את נתוני התמונה והיא מגובשת עבורכם הלכה למעשה.

הכנה מהירה של כל תמונה מודפסת

בחרתם דגם תמונה, סוג סובלימציה וגודל לוח? העבודה תימסר לכם בתוך זמן קצר. הכנתה, ההדפסה עליה ומימוש כל שלבי יצירת התמונה ייעשו בקלות. בשונה מלא מעט תמונות אחרות, כאן מדובר בהליך הטמעה מהיר וקל אשר יאפשר לכם ליהנות מתמונה אומנותית איכותית אשר רבים היו מבקשים לעצמם בבתיהם.

העשרת המראה הדקורטיבי בבית

למותר לציין כי תמונת קנבס קלה ללא מסגרת תשפר מאד את ה- LOOK החדש בבית. הדינאמיות של הלוח מחד והקלאסיקה של ההדפסה מאידך יצרו בביתכם עוצמה ויזואלית חדשה אשר תאפשר לכם ליהנות ממקום מגורים איכותי ומפואר.

הטמעת תמונות בכל מקום בבית

לא רק בסלון – הדפסה על קנבס מומלצת כמעט בכל חדר בבית. בכך, אתם יוצרים בביתכם חזות אומנותית כללית ומעשירים אותו במלוא יצירות האומנות הוויזואליות היפות. כשאתם בוחרים להטמיע הדפסה על קנבס בבתיכם אתם מבטיחים לעצמכם מיצג ויזואלי יפה ומחמיא במיוחד.

ביצוע בחירת עבודת ההדפסה

ניתן לבצע את הבחירה מקטלוג של מעצבים אשר ידפיסו לכם את התמונה על לוח קנבס, ואפילו לשלב חיתוך אותיות בלייזר למראה ייחודי ומרשים. מומלץ לבחור בהסתמך על מגוון רחב של תמונות אשר בדקתם על מנת למצוא את הטובה ביותר לתלייה בביתכם. מאד חשוב לבדוק זאת ביחס לנעשה בבית ולהחליט על גודל משטח ראוי על מנת שהתמונה תשתלב יפה בחדר ולא תיצור פרספקטיבה שגויה ומובלטת מדי ברחביו.