איך מסירים תוכן מגוגל שפוגע בעסק או במשלח היד שלנו?

במידה ונפגעתם מפרסום שלילי בגוגל או מהפרת זכויות יוצרים בפייסבוק, עליכם לפנות לעורך דין זכויות יוצרים באינטרנט. זהו עורך דין נזיקין כללי, אשר מטפל גם בבעיות שנוצרו ברשת האינטרנט ודואג להסרת פרסומים שפגעו בכם, בין באמצעות גניבת זכויות יוצרים ובין באמצעות לשון הרע נגדכם. לכן, אל תסתפקו בשאלה איך מסירים תוכן מגוגל; פנו לעורך דין שיודע את העבודה, אשר יוכל להסדיר עבורכם הסרה מלאה של הפרסומים שנכתבו.

טיפול במקרה בו נגנבו לכם זכויות יוצרים

עורך דין זכויות יוצרים באינטרנט יוצר קשר עם הרשת החברתית בה הופרו הזכויות, או עם גוגל, ומנסח לה מכתב יעיל שיגיע ליעדו. בשונה מעורך דיו שלא מתמצא בדיני האינטרנט, כאן ניתן לקבל ממש את הכתובות ולדאוג שהעובדים המשפיעים בישראל בגוגל ובפייסבוק יגיעו לקרוא את המכתבים שלכם ולטפל ברצינות בבעיות שנוצרו נגדכם. בדרך כלל, הפרה כזו מתרחשת היכן שישנה מסה רבה של שיתוף תמונות ותכנים ויזואליים אחרים, כלומר בפייסבוק. עורך דין זכויות יוצרים באינטרנט יצייד אתכם בפרטי החברה וינסח מכתב שזו הפרת זכויות יוצרים. במקרים רבים, פנייה אל עורך דין זכויות יוצרים באינטרנט פתרה את העניין וגרמה לכך שהפרסום יוסר והיצירה תירשם כשלכם בלבד, כפי שצריך להיות. זכויות יוצרים באינטרנט הוא עניים לעורך דין מומחה. פנו אליו וזכו למענה מלא עד להודאה מצד המפרסם שזו הפרה, והסרת הפוסט המפר. חשוב לפעול מהר ולעשות זאת בהדרכת עורך דין זכויות יוצרים באינטרנט.

 

טיפול בהפרה ובה נכתבה עליכם לשון הרע באינטרנט

עורך דין נזיקין יוצר קשר גם עם הרשת החברתית בה נכתבה לשון הרע וגם עם הגורמים שפרסמו אותו. עורך הדן ינסה לדחוף לכך שהצדדים יגיעו לבוררות ולא לדיון משפטי, אך לא תמיד זה אפשרי. עורך דין זכויות יוצרים באינטרנט ולשון הרע יגיע עם הסנריו המלא, על בסיס העובדות בלבד, ועל כן יגבש עבורכם כתב תביעה מנומק שיפרט כיצד גיליתם שנכתב עליכם לשון הרע. במקרים רבים בהם נכתב לשון הרע נגד לקוחות העבר הם פנו אל עורך דין  מומחה לנזיקין ודאגו להסרה כמעט מידית של התוצאה מגוגל.