השכרת כספת בבנק או בחברה פרטית? המומחים משיבים

השכרת כספת בבנק נשמעת כמו דיל אטרקטיבי במיוחד: משלמים כמה מאות שקלים בלבד לשנה ומקבלים כספת משלכם! האם אכן כדאי להעדיף את הבנק על החברה הפרטית מטעמי מחיר (זול יותר בבנק)? לשם מענה על כך, הבה ונסקור את תנאי שכירת הכספת בשני הבנקים הגדולים: לאומי ופועלים.

השכרת כספת בנק פועלים

בבנק פועלים את מקבלים תא כספת שיעלה לכם בין 1,000 ל- 1,500 ₪ בשנה, תלוי בגודלו. בכספת שאתם מקבלים אתם יכולים לבקר רק 20 פעמים בשנה, לא יותר. הביקורים מתבצעים רק בשעות פתיחת הסניף. במקרה של שוד, הבנק אינו יראה עצמו ככפוף לחוק השומרים, ואתם תצטרכו לתבוע בשביל להרוויח פיצויים על רכושכם. על כן, בשירות השכרת כספת בנק פועלים מגביל את הגישה שלכם לרכוש, ועוד מטיל עליכם מגבלה שנתית. בנוסף, הוא לא מספק שום בטחונות ביטוחיים לשלום הרכוש שלכם במקרה ויישדד.

השכרת כספות בנק לאומי

בשירות השכרת כספות בנק לאומי מספק לכם תאי כספת על פי גודל, כאשר ככל שהתא יותר גדול הוא יותר יקר. התמחור הוא בין 1,000 ₪ לבין 1,500 ₪. תנאי הביקורים הם כדלקמן: עד 20 ביקורים בשנה, לא יותר, ורק בשעות הפתיחה. במקרה של שוד, הבנק לא יראה עצמו כאחראי וייעזר בדינים משפטיים אשר מראים זאת. תצטרכו לתבוע אותו על מנת להשיג פיצויים לרכושכם. על כן, בשירות השכרת כספות בנק לאומי מציג תנאים זהים לחלוטין לשל בנק הפועלים.

השכרת כספות במתחם פרטי

כשאתם משכירים כספות במתחם פרטי אתם נהנים מ- 100% בטחונות לרכוש שלכם, החל משמירה הרמטית על ידי חברת אבטחה שמתאימה בסטנדרטים שלה למענה האבטחה של המאה ה- 21 ועד פוליסת ביטוח רכוש מטעם חברת Lloyds בריטניה בשווי 5,000 דולר ארה"ב. החברה יכולה, בתוספת תשלום, לשדרג את תנאי האבטחה, החל מהצבת מצלמות בתא הכספת, ועד שמירה אדוקה עליכם על ידי מאבטח חמוש כשאתם יורדים מהאוטו לכספת וחוזרים אליו ממנה. כמו כן, מתחם כספות פרטי זה אינו מושתת על הגבלת ביקורים אלא מאפשר לכם לבוא בכל יום ביומו עד 22:00 בלילה. נכון, המחיר השנתי יקר יותר מאשר בבנק, אבל התמורה הרבה שמתקבלת הופכת את השירות למשתלם ביותר עבורכם!