במוצרי דפוס, טונר ודיו למדפסת אור יהודה היא הרבה יותר מאשר השכנה של נתב"ג

איך חוסכים בהוצאות דפוס באזור אור יהודה? למה בהשוואת מוצרי דיו למדפסת אור יהודה לא אמורה להגביל את זמני האספקה שנוחים לך? ממי אפשר להזמין טונר אם עובדים בנמל התעופה בן גוריון?

אור יהודה היא לא רק עיר גדולה ומרכזית בישראל, אלא גם יישוב שנמצא במרחק של 7 ק"מ בלבד מתל אביב ושכנה של נמל התעופה בן גוריון. המיקום האקסקלוסיבי של אור יהודה הופך אותה למוקד מסחרי וכלכלי ומעלה את הביקוש למגורים בעיר. כתוצאה מכך, במוצרי דפוס, טונר ודיו למדפסת אור יהודה מתגלה כהרבה יותר מאשר שכנה רגילה של נתב"ג. בהזמנת טונר למדפסת אור יהודה ותושביה יכולים היום ליהנות מזמני אספקה מהירים ומשורה ארוכה של יתרונות נוספים.

כך חוסכים בהוצאות הדפוס עם הטונרים והדיו של המומחים

בשביל לחסוך בהוצאות על מוצרי דפוס, טונר ודיו למדפסת אור יהודה ובעיקר התושבים צריכים לנצל את היתרונות של האינטרנט. הזמנה דרך האינטרנט חוסכת עלויות תפעול ומונעת הוצאות מיותרות. את ההזמנה ניתן לבצע בכל רגע נתון, מכל מחשב או טלפון נייד ובצורה מאובטחת לחלוטין. כמו כן, בהשוואת מחירים בין מוצרי דפוס, דיו או טונר למדפסת אור יהודה היא עיר שבה ניתן לחסוך בהוצאות בלי להתפשר על האיכות. הסיבה לכך היא המיקום הנוח של אור יהודה והאפשרות של שליחים לספק לתושביה מוצרי דפוס מובילים בזריזות ובמהירות. אור יהודה גובלת בכביש מספר 4, בכביש 461 ובכביש 412 ואפשר להגיע אליה בקלות גם מיישובים שכנים כמו יהוד וסביון. כל אלו מקלים על זמני האספקה ומציבים את אור יהודה בשורה אחת עם הערים הכי נגישות בישראל.

אצל המומחים תקבלו יותר!!! בכל רכישת טונר או דיו!

שנה אחריות – כלל מוצרים הדיו אצל הספקים האמינים מגיעים עם שנה אחריות דבר שחשוב לשים לב אליו בעיקר כשעובדים עם ראשי דיו וטונרים תואמים למקורי מכיוון שאתם יכולים להיתקל בבעיה עם המוצר או עם צורך בעזרה טכנית עם המדפסת כדאי ועדיף שתהיה אחריות ושירות לקוחות.

משלוחים חינם- בד"כ המשלוחים חינם בתחום המדפסות והמתכלים שלהן לכן בקשו מהספק שיעמוד בדרישה זו , לפחות משלוח בדואר חינם אם לא שליח עד הבית (נהוג בהזמנות מעל 400 ₪ ).

איכות ללא פשרות על כמות הדיו ואיכות ההדפסה – בישראל מסתובבים המון סוגים של מוצרי דיו וטונרים כגון ממוחזרים ,מקוריים ותואמים בכמה רמות ייצור המגיעים ממפעלים שונים מסין ולכן צריך לשים לב לאיכות ההדפסה המתקבלת מהדיו או מהטונר. להזמנה היכנסו לאתר: https://www.comjet.co.il/